معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: تا یک ماه آینده و به‌منظور کاهش تصادفات، دوربرگردان در پردیس نوشیروانی بابل احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 23 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، علی نبیان بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی و رفع مشکلات پردیس نوشیروانی بابل با گرامی‌داشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: در نشستی که امروز با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، شهردار، فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر بابل برگزار شد مقرر شد زمینه بهره‌برداری از پارک پردیس نوشیروانی بابل تسریع شود.

وی افزود: در تماس تلفنی با مدیرعامل برق مازندران مقرر شد صبح فردا کارشناسان اداره برق برای اجرا و تسریع برق‌رسانی این مجتمع و اجرای برق در مسیر ورودی از پل محمدحسن‌خان تا پردیس نوشیروانی در محل مجتمع حاضر شوند.

معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: ایجاد دوربرگردان در پردیس نوشیروانی بابل یکی از مصوبات این جلسه بوده است که تا 10 روز آینده اجرای این پروژه آغاز و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نبیان گفت: ایجاد نیوجرسی در دستور کار قرار گرفت تا اداره راه و شهرسازی بابل به‌منظور کاهش تصادفات و ایمنی راه اقدامات لازم را انجام دهند.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار