فرماندار قائم‌شهر گفت: بازارهای هفتگی پراکنده زیبنده چهره شهر نیست و آسایش شهر را دچار مشکل می‎کند.
کد خبر: ۲۳۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 23 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، مهدی محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به فرا رسیدن سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، آرامش امروز ایران را مدیون رشادت‌های رزمندگان و خون شهدا دانست و اظهار کرد: امنیت امروز بزرگ‌ترین هدیه‌ای است که شهدا به ملت ایران دادند.

وی با بیان اینکه باید به‌عنوان زیرمجموعه دولت برنامه‎‌های مدونی داشته باشیم، افزود: همه ادارات موظف هستند برنامه‌های خود در حوزه اقتصاد مقاومتی را تا پایان سال ارائه دهند تا بر اساس آن برنامه‌ریزی مدون انجام شود.

فرماندار قائم‌شهر به اعتبارات فرهنگی ادارات اشاره کرد و ادامه داد: همه ادارات که از دولت پول و اعتبار دریافت می‌کنند تا کار فرهنگی انجام دهند، باید آن را اجرایی کنند و تا پایان سال، بیلان عملکرد خود را ارائه دهند و این انتظار را نداشته باشند که تنها دولت موظف به انجام کار فرهنگی است.

این مسؤول با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل تابستان و شروع تعطیلات، باید به نحو شایسته از مسافران و مهمانان میزبانی کنیم از مسؤولان ذیربط خواست تا بر نمازخانه‎ها، واحدهای پذیرایی، جایگاه‌های سوخت و اماکن عمومی نظارت دقیق داشته باشند.

محمدی از شهرداری و شورای اسلامی شهر خواست تا خود را مکلف بدانند و هرچه زودتر نسبت به ایجاد بازارچه دائمی اقدام کنند چرا که بازارهای هفتگی پراکنده زیبنده چهره شهر نیست و آسایش شهر را دچار مشکل می‎کند.

وی بیان کرد: در گذشته به لحاظ منابع درآمدی وضعیت خوبی داشتیم اما امروز منابع درآمدی ما کم است و کشور باید با نفت 35 دلاری اداره شود و شاید یکی از دلایل نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل همین امر است.

فرماندار قائم‌شهر در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی به هیچ عنوان اقتصاد ریاضتی نیست بلکه می‎خواهیم کشور را در مقابل دشمن مقاوم‎تر کنیم تا دچار مشکل نشویم.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار