کد خبر: ۲۳۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 23 May 2016
راهپیمایی دفاع از محور مقاومت در بهشهر با شعار از خان‎طومان تا اشرف‌البلاد، داعش را با آرزوهایش دفن می‎کنیم، در این شهرستان برگزار شد و بسیجیان بار دیگر با شهدای انقلاب و مدافعان حرم، پیمان مقاومت و وفاداری بستند.

به گزارش تابناک مازندران، همگام با سایر شهرهای مازندران، شامگاه امروز مردم این شهرستان نیز از دو مسیر حسینیه مهدیه و حسینیه قتلگاه بهشهر تا پارک ملت را راهپیمایی کرده و با تجمع در پارک ملت، حمایت قاطعانه خود را از محور مقاومت و شهدای مدافع حرم اعلام کردند.

فرمانده سپاه بهشهر در جمع راهپیمایان با گرامیداشت حماسه سوم خرداد، گفت: علت حضور ما در اینجا به این دلیل است که به دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب بگوییم که از دست دادن عزیزان ما در خان‌طومان نه‌تنها اعتقادات ما را تضعیف نمی‌کند، بلکه هرگز از خط عشق به انقلاب و ولایت مطلقه فقیه عقب‌نشینی نکرده و در صیانت از مرزهای جغرافیایی و معنوی ایران اسلامی کوتاهی نمی‌کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار علی نجفی خطاب به داعش و حامیان آنها اظهار کرد: با همه کمک‌های نظامی و اطلاعاتی جهان‌خواران به صدام، اما خرم‌شهر با یاری الهی آزاد شد و مانند رزمندگان دفاع مقدس و با عشق به ائمه اطهار(ع)، همچنان راه رزمندگان را ادامه داده و به مبارزه با عوامل آمریکایی و اسرائیلی در منطقه پرداخته و دشمنان اسلام  را با آرزوهای پوشالی دفن می‎کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران دیار علویان است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام هرگز تصور نکنند که روحیه مردم مازندران و اشرف‌البلاد با از دست دادن شهدای خان‌طومان تضعیف می‌شود، بلکه قوی‌تر از گذشته و با روحیه‌ای شهادت‌طلبانه لباس رزم پوشیده، پرچم برادران شهید خود را در دست گرفته و هرگز اجازه نمی‌دهیم که جبهه مقاومت تضعیف شود.

فرمانده سپاه بهشهر حادثه خان‌طومان را از خباثت‌های داعش و حامیان آنها دانست و افزود: ما با مردانگی و رشادت، چنان درسی به داعش می‎دهیم که در تاریخ به‌ثبت برسد تا جهانیان درس عبرت بزرگی از این مجاهدت‌ها بگیرند.

نجفی ادامه داد: ما بسیجیان تا زنده هستیم نمی‌گذاریم غم و اندوه بر دل ولی امر مسلمانان جهان بنشیند و کوچک‌ترین جسارتی به حرم آل‌الله شود.

عضو شورای اداری بهشهر با اشاره به راهپیمایی دفاع از محور مقاومت که با حضور برادران و خواهران بسیجی و ملت حزب‌الله بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: از خان‌طومان تا اشرف‌البلاد، داعش را با آرزوهایش دفن می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به سخنان صبح امروز مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: تا پای جان بر سر عهد و پیمان خود با ولایت هستیم، تا زمانی‌که پرچم پُراقتدار جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار