کد خبر: ۲۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 23 May 2016
منتخب مردم مازندران در مجلس پنجم خبرگان رهبری گفت: اجازه تحرک به نفوذی‎ها در خبرگان را نمی‎دهیم.

تابناک مازندران/ آیت‌الله سید رحیم توکل با اشاره به نشست منتخبان خبرگان رهبری، اظهار کرد: درباره آینده ریاست این مجلس باید تصمیم جدی گرفته شود، مواضع فائزه هاشمی بیشتر از همه آقای هاشمی را تخریب کرد و این امر حتماً در آینده ریاست خبرگان تأثیر دارد.

وی بهائیان را بدتر از احمق‌ها خواند و افزود: عکس گرفتن با کسانی که ازدواج با محارم و هر نوع جنایت در بین آنها حلال است، کار انسان عاقل نیست و به حال چنین افرادی باید تأسف خورد و ما از آقای هاشمی انتظار بیشتری داشتیم که در برابر چنین رفتارهایی موضع‌گیری کند که متأسفانه به‎خوبی این اتفاق نیفتاد.

منتخب مردم مازندارن در مجلس پنجم خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بابصیرتی مانند جناب عمار تا زمانی که حضور داشتند نمی‌گذاشتند که سنگی به طرف اهل بیت (ع) پرت شود و ما باید عمارگونه به دفاع از حریم ولایت بپردازیم.

توکل به وظیفه سنگین و حساس خبرگان در این دوره اشاره و بیان کرد: ما وارد خبرگان شدیم تا از امت اسلام و مقام ولایت دفاع کنیم و قاطعانه می‌گویم به نفوذی‌ها اجازه هیچ‌گونه تحرکی در خبرگان رهبری را نمی‎دهیم.

وی با انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با بهائیان، متذکر شد: اگر رهبری اشاره کند چنان تو دهنی محکمی به امثال آنها می‎زنیم و تا زنده هستیم نمی‌گذاریم حریم ولایت تضعیف شود.

منتخب مردم مازندارن در مجلس پنجم خبرگان رهبری با تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) به مسئله انتظار و ثبات در این راه اشاره کرد و یادآور شد: اسلام گاهی جهاد نرم می‌خواهد و گاهی ورود به صحنه انتخابات و تظاهرات و یک وقت هم باید برای اسلام خون داد، کاری که مدافعان حرم اهل بیت (ع) انجام دادند و به مقام وجه‌الله دست پیدا کردند.

توکل ادامه داد: اگر برای ما اتفاقی بیافتد به‌جایی برنمی‌خورد و یاران سیدالشهدا (ع) تا زمانی که حضور داشتند، نگذاشتند امام‌شان حتی در موقع نماز خواندن آسیب ببیند و ما نیز مانند آنها جلوی تیرهای دشمنان می‌ایستیم تا رهبری بماند و پرچم اسلام را به دستان مبارک حضرت ولی عصر (عج) برساند.

وی با اشاره به یاران خاص امام علی (ع)، گفت: جهاد فی‌سبیل‌الله مقدمه شهادت است و تا انسان مومن به درجه جهاد نرسد، ممکن نیست که در مسیر شهادت قرار بگیرد.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار