مالک این باشگاه خصوصی سرمربی فصل گذشته تیم پیکان را به این باشگاه دعوت کرد تا بلکه مرزبان بتواند مرزهای ساختگی فوتبال مازندران را درهم بشکند!
کد خبر: ۲۳۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶ 23 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال خونه به خونه بابل پس از اینکه ناباورانه از صعود به لیگ برتر فوتبال کشورز باز ماند و حتی شایعاتی در مورد خرید سهمیه یک تیم لیگ برتری توسط مالک آن به گوش میرسید، بالاخره در روزهای گذشته سرمربی فصل آینده تیم خود را مشخص کرد تا خط پایانی کشیده باشد بر شایعات منتشر شده...

مالک این تیم که ثابت کرده تقریبا همه کاره باشگاه هست در نخستین گام برای حضور قویتر در فصل آینده و درس گرفتن از اشتباهات گذشته علیرضا مرزبان سرمربی فصل گذشته تیم پیکان را به این باشگاه دعوت کرد تا بلکه مرزبان بتواند مرزهای ساختگی فوتبال مازندران را درهم بشکند!

علیرضا مرزبان سرمربی 58 ساله فوتبال با تابعیت ایرانی-آلمانی است که سابقه فعالیت به عنوان دستیار مربی در تیم‌های پرسپولیس تهران، دونایسکا استردا، استیل‌آذین تهران، تیم ملی فوتبال مونته‌نگرو، سپاهان اصفهان و پدیده مشهد را دارد.

از طرفی نیز امروز شنیده شد مهرداد میناوند بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس تهران به عنوان دستیار مرزبان کار خود را آغاز خواهد کرد.

میناوندِ 41 ساله، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان  است که اگرچه با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شده و با اشتروم گراتس ۲ بار قهرمان لیگ اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده اما در عرصه مربیگری سابقه به این درخشانی ندارد.
باید دید آیا این ترکیب جدید باشگاه خونه به خونه میتواند کشتی فوتبال مازندران را به منزل مقصود برساند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار