شهروند از منطقه فوتبال‎‎خیز سورک در حالی در عرصه مسابقات کشوری خوش درخشیده که با نتایج خیره کننده خود موفق شد در گروهی که تیمهای تهرانی و مشهدی حضور دارند قهرمان نیم‎فصل شود.
کد خبر: ۲۳۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲ 24 May 2016
به گزارش تابناک مازندران،  تیم فوتسال شهروند نوین سورک یکی از نمایندگان مازندران در لیگ دست دو فوتسال کشور که به لطف حضور بازیکنان گمنام و باتجربه خود موفق شد به قهرمانی گروه یک این رقابتها در نیم فصل دست یابد، یک هفته ای است که دچار حواشی مالی و غیرفوتبالی شده تا جایی که این حواشی در مقطعی منجر به استعفای کادر فنی این تیم شد.
شهروند از منطقه فوتبال و فوتسال‎خیز سورک در حالی در عرصه مسابقات کشوری خوش درخشیده که با نتایج خیره کننده خود موفق شد در گروهی که تیمهای تهرانی و مشهدی حضور دارند قهرمان نیم‎فصل شود، اما همزمان با آخرین بازی در نیم فصل، برخی حرف و حدیثها از جانب بازیکنان سابق و تماشاگرنما ها موجب ورود تیم به حواشی شد.
ماجرا از این قرار است که باوجود یارگیری سنگین و درحدبضاعتِ مسئولان تیم شهروند نوین سورک در فصل جاری مسابقات، برخی بازیکنان بومی این باشگاه در سایه حضور بازیکنان غیربومی اما باتجربه تر قرار گرفتند که وقتی توقع نیمکت نشینی در تیم شهر خود را نداشتند برخی حواشی موجب کنار گذاشته شدن آنان از تیم شد و این اقدام در بازی آخر آنان موجب برخی حواشی حین بازی شد.
از طرفی نوید یزدانی سرپرست مستعفی تیم شهروند سورک که سابقه فعالیت در تیم حاج حسن ساری در فصل گذشته را دارد در آخرین بازی یعنی همان بازی پرحاشیه این تیم، توسط برخی تماشاگران اندک، متهم به تبانی در بازی تیم سابق خود حاج حسن در برابر میثاق شد، مساله ای که به عقیده این افراد به صعود نکردن شهروند در فصل قبل منتج شده بود.
این افراد با برخی کلمات نامناسب به پذیرایی از یزدانی سرپرست فصل جدید تیم خود پرداختند که همین مساله موجب استعفای یزدانی شد.
اما مساله مالی و مشکلات مربوط به نبود اسپانسر یعنی همان مشکل همیشگی تیمهای مازندرانی نیز مزید بر علت شد تا این تیم شایسته شهرستانی مدتی به کما فرو رود با این وجود بر اساس اخرین اخبار امروز تیم به تمرینات برگشته و کادر فنی در غیاب سرپرست مستعفی تیم به تمرین پرداخته اند.
گفته شده در بازی امروز بازیکنان و سرمربی این تیم برای تداوم صدرنشینی در گروه مقرر کرده اند که حواشی را به فراموشی بسپارند تا در کنار رفع مشکلات مالی و تحقق قولهای داده شده توسط مسئولان تیم و مسئولان شهرستان و استان، شاهد قهرمانی شهروند نوین سورک در پایان فصل یعنی 6 هفته دیگر باشند.
نکته مهم اینکه قهرمان نیم فصل مسابقات تاکنون با کمک های مردمی به دیدارهای خارج از خانه رفته و گفته شده هیچ دستمزدی به بازیکنان این تیم داده نشده تا موجب دلگرمی بیشتر آنان شود و رایزنی برای بازگرداندن سرپرست مستعفی این تیم ادامه دارد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار