کد خبر: ۲۳۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 24 May 2016
رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به مسدود شدن محور هراز، گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

تابناک مازندران/ جعفر محمدنژاد اظهار کرد: محور هراز از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه تا ساعت 11 روز چهارشنبه از محدوده پیچ ابتهاج به‌دلیل انجام عملیات ایمن‌سازی و لق‌گیری سنگ‌های معلق مسدود است.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، افزود: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری در محورهای استان، یادآور شد: تردد تمامی موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 5 تا ساعت 24 روز جمعه 7 خرداد ماه امسال از محورهای هراز، سوادکوه و کندوان ممنوع بوده؛ البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری بلامانع است.

محمدنژاد با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 7خرداد‌ ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 5، پنج‌شنبه 6 و جمعه 7 خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 5 و جمعه 7 خرداد‌ ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

این مسؤول با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار