کد خبر: ۲۳۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ 24 May 2016
رئیس آبشار عاطفه‌های ساری گفت: 100 جهیزیه به نوعروسان نیازمند ساروی در سه مرحله اهدا می‌شود.

به گزارش تابناک مازندران، سمیه جونیان عصر امروز در جشن بزرگ ازدواج 100 زوج جوان ساروی در سالن هلال احمر این شهرستان، اظهار کرد: سازمان آبشار عاطفه‌ها در سطح کشور دارای 230 شعبه و در مازندران دارای 20 شعبه است.

وی با بیان اینکه 700 خانوار و هزار و 500 نفر زیرپوشش این مجموعه خیریه هستند، افزود: سازمان آبشار عاطفه‌ها به‌همت خیران و مسؤولان استانی و شهرستانی توانست در بین 30 استان کشور بیش از 3 میلیارد و 800 میلیون ریال به مهرجویان خدمات‌رسانی داشته باشد.

رئیس آبشار عاطفه‌های ساری ساخت‌وساز منازل مسکونی افراد نیازمند را یکی از برنامه‌های این مرکز دانست و ادامه داد: حمایت تحصیلی دانش‌آموزان، توزیع پوشاک، بسته‌های غذایی، کمک به بیماران، کمک به زوج‌های جوان و... از برنامه‌های حمایتی این مجموعه است.

این مسؤول از اهداء جهیزیه به 100 نوعروس نیازمند ساروی در سه مرحله خبر داد و ادامه داد: جشن بزرگ ازدواج با هدف اهدا جهیزیه به 100 نوع عروس جوان ساروی برگزار شد.

جونیان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را  سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نام‌گذاری کردند و خیران در این راستا جوانان نیازمند را مورد نظر قرار دهند، گفت: سازمان آبشار عاطفه‌ها حمایت مادی و معنوی از مهرجویان را در عمل انجام می‌دهد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار