کد خبر: ۲۳۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 25 May 2016
مراسم اهدای جهیزیه به 100 زوج ساروی توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در ساری برگزار شد.
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان ساروی در سالن هلال احمر این شهرستان تاکید کرد: زوج های جوان باید با تاسی از زندگی مشترک پیامبراسلام و حضرت خدیجه(س) و همچنین زندگی مشترک حضرت علی (ع) و فاطمه (ص) به کمال برسند.

وی با اشاره به اینکه در ادبیات عرفانی ایران لیلی و مجنون نیز وجود دارد، بیان کرد: در ادبیات عرفانی ایران عشق لیلی و مجنون مظهر عشق پاک است و اگر در حوزه دینی نمی توانیم همچون ائمه باشیم لااقل همچون لیلی و مجنون باشیم.

یونسی با تاکید بر اینکه مرد و زن با هم کامل می شوند، اظهار کرد: بسیاری از زندگی های مشترک به دلیل عدم گذشت میان زوجین در سال های نخست زندگی دچار از هم پاشیدگی می شود و نیاز است زوجین جوان آستانه تحمل خود را افزایش داده و گذشت بیشتری نسبت به هم داشته باشند.

به گزارش ایسنا، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد:  در سال گذشته تمامی 71 مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان با کمک مسئولین استانی و استاندار اجرایی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه بیش از یک سوم جمعیت استان مازندران جوان است، عنوان کرد: رشد طلاق در مازندران متوقف شده و شیب ازدواج در استان رو به افزایش است.
وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید ازدواج جوانان و شادی مثبت جدی گرفته شده است.
خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار