کد خبر: ۲۳۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 25 May 2016
همایش سه روزه اورژانس‌های بیمارستانی در ساری آغاز کرد.
به گزارش تابناک مازندران، دبیر علمی همایش اورژانس های بیمارستانی در مراسم آغاز به کار این همایش در ساری گفت: اورژانس به عنوان یکی از خطوط اولیه مراجعه حوزه بهداشت و درمان می تواند ارائه دهنده اطلاعات مناسبی برای بیماران باشد.

فرزاد بزرگی با اشاره به اینکه با توجه به موقعیت مازندران در پذیرایی از مهمانان تابستانی بحث تصادفات جاده ای و غریق در دریا از مهمترین مشکلات استان به شمار می رود، عنوان کرد: این همایش در آغاز فصل تابستان برگزار شد تا بتوانیم بخشی از حوادث را کنترل کنیم.

دبیر علمی همایش اورژانس های بیمارستانی کشور بیان کرد: 200 مقاله توسط دبیرخانه پذیرش شده است که به عنوان پوستر مقاله ارائه خواهد شد و همچنین سعی شده پنل های تخصصی بیمار محور برگزار شود.

وی تصریح کرد: در پایان پنل برتر، مقاله برتر و دو پوستر برتر معرفی و جوایزی اهداخواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این همایش از 5 خرداد ماه تا هفتم خرداد به مدت سه روز برگزار خواهد شد، یادآور شد: در این همایش 9 پنل تخصصی با عناوین احیاء، مدیریت اورژانس، کاهش هوشیاری، بیماری های محیطی، ترومای بلانت، اطفال، ترومای نافذ، درد قفسه سینه و بیوتروریسم و بیماری های عفونی ارائه می شود همچنین چهار مقاله نیز در همایش قرائت خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار