کد خبر: ۲۳۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 25 May 2016
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی بابل گفت: کارگران فصلی و دائمی بابل با اجرای طرح ساماندهی کارگران، دارای شناسنامه کارگری می‌شوند.

به گزارش تابناک مازندران/ مهدی پورچالی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات کارگران ساختمانی که با حضور شهردار بابل برگزار شد، اظهار کرد: انجمن صنفی کارگران ساختمانی بابل که از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است دارای 8 هزار و 200 نفر عضو بوده که تاکنون حدود 5 هزار نفر بیمه شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 117 دوره آموزش ایمنی برای کارگران ساختمانی بابل برگزار شد، افزود: بیش از 2 هزار و 300 نفر در این کلاس‌ها شرکت و آموزش ایمنی دیدند.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی بابل تصریح کرد: همچنین از اواخر سال گذشته 25 دوره کلاس آموزش مهارتی کارگران برگزار شد که 550 نفر در این کلاس  مهارت‌های لازم در حین انجام کار را فرا گرفتند.

پورچالی با تجلیل از حمایت‌های شهردار بابل، از طرح ساماندهی کارگران میدانی بابل خبر داد و یادآور شد: از چهار سال گذشته تاکنون پیگیر درخواست زمین برای ساماندهی کارگران ساختمانی هستیم که سال گذشته با دستور استاندار مازندران و پیگیری امام جمعه بابل با مصوبه شورای شهر بابل، شهرداری زمینی به مساحت 200 متر مربع اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: زمین واگذار شده از سوی شهرداری و شورای شهر بابل فاقد کاربری بوده که این امر ما را با مشکل مواجه ساخته و تاکنون اقدامی برای احداث مجتمع انجام نشده است.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی بابل با بیان اینکه دیدگاه و رویکرد حمایتی شهردار بابل از قشر کارگر ما را در ساماندهی کارگران مصمم کرده است، گفت: در صورت حمایت مسؤولان با احداث مجتمع کارگران، کارگران فصلی و دائمی شهرستان بابل دارای شناسنامه کارگری می‌شوند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار