کد خبر: ۲۳۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 25 May 2016
شهردار بابل گفت: اقدام برای ساخت ساختمان اداری ساماندهی کارگران ساختمانی کارساز نبود.

به گزارش تابناک مازندران، حسین بیژنی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات کارگران ساختمانی بابل، اظهار کرد: برای ساماندهی کارگران ساختمانی بابل به متراژ بیشتری زمین در محلی مناسب نیاز است.

وی با اشاره به اینکه اختصاص 200 متر مربع زمین از سوی شهرداری و شورای شهر بابل برای ساخت ساختمان اداری کارساز نبوده است، افزود: کارگران از فعال‌ترین و زحمتکش‌ترین قشر جامعه هستند که همواره باید مورد توجه قرار گیرند.

شهردار بابل با اشاره به اینکه در اختصاص زمین برای ساماندهی کارگران ساختمانی باید شأن و منزلت کارگران حفظ شود، تصریح کرد: به اعتقاد بنده برای رفع مسئولیت نباید یک قطعه زمین به کارگران اختصاص دهیم بلکه باید با کارشناسی دقیق‌تر و در نظر گرفتن همه جوانب و آسایش کارگران ضمن رعایت حقوق مردم در آن منطقه  زمینی مناسب با متراژ کافی به این امر اختصاص دهیم.

این مسؤول از معاون خدمات شهری شهرداری خواست با بررسی کارشناسی زمین مناسبی را در نظر گرفته و در اختیار انجمن صنفی کارگران ساختمانی بابل قرار دهد.

بیژنی ابراز امیدواری کرد: با اختصاص زمین مناسب به انجمن صنفی کارگران ساختمانی، کارگران فصلی میدان فلسطین نیز ساماندهی شوند.

وی از مسؤول انجمن صنفی کارگران ساختمانی بابل خواست در احداث مجتمع کارگران ساختمانی فضای مناسب رفاهی نیزبرای کارگران در نظر گرفته شود.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار