این فرد همان کسی است که سال‎هاست به صورت آزادانه و بدون منع قانونی اقدام به عضوگیری 7هزار نفر کرده و ماهیانه مبالغ سنگینی را با هدف قرعه کشی از آنان دریافت می‎کرد.
کد خبر: ۲۳۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 26 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، بالاخره پس از گذشت 6 ماه از شکایت 500 نفر از شهروندان شرق مازندران از مدیر یک موسسه قرعه کشی خودرو، وی امروز دستگیر شد.

این فرد همان کسی است که سالهاست به صورت آزادانه و بدون منع قانونی اقدام به عضوگیری 7هزار نفر کرده و ماهیانه مبالغ سنگینی را با هدف قرعه کشی از آنان دریافت میکرد.

هرچند افراد دیگری نیز به ویژه در شرق مازندران سالهاست در شهرهای مختلف این دستگاه کلاهبرداری را ایجاد کرده اند.

اگرچه نمیدانیم دفاتر این فرد در شهر نکا تحت پوشش چه مجوزی فعالیت میکرد اما نکته مهم خواب مسئولان نظارتی استان و شهر نکا است، آنجا که اگر یک متصدی سوپرمارکت بخواهد سیگار بفروشد یا یک مغازه خدمات چاپ بخواهد لوازم رایانه بفروشد زیر نظارت سنگین مسئولانه قرار میگیرد و دست آخر هم باید دو جواز کسب برای یک فروشگاه بگیرد اما یک کار سنگین مالی اعتباری آنهم با رقم 50 میلیارد تومانی بیش از 10 سال است در خیابان اصلی شهر ادامه دارد و آب از آب تکان نمیخورد تا خود فرد از این بی توجهی به استعداد خود و یکنواختی سالها کار با پول دیگران خسته با پس انداز مردم متواری میشود!

مالک موسسه شبنم خودرو امروز در حالی که حتی بانک مرکزی شاکی اوست توسط پلیس دستگیر شده تا پاسخ دهد اولا در این سالها با کدام مجوز قانونی پولهای میلیاردی مردم را برای کاری قمارگونه مورد قرعه کشی قرار داده و حالا آیا دوست دارد این روش از جلب سرمایه را به مسئولان اقتصادی کشور یاد دهد یا خیر؟

نکته آخر اینکه در جامعهای که بانکها سودهای کذایی از تسهیلات مردم میگیرند، پولها به سمت دلالی و نه به سوی تولید سوق پیدا میکند و رویای ماشین دار شدن برای مردم دست نیافتنی میشود، ظهور این مجموعههای کلاهبرداری دور از تصور نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار