کد خبر: ۲۳۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 27 May 2016
امام جمعه بابل گفت: قوه قضاییه با فتنه‌گری که با عناصر فرقه ضاله بهائیت دیدار کرده برخورد جدی کند.

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بابل با اشاره به برخی روایات درباره اهمیت و جایگاه نماز جمعه در اسلام، اظهار کرد: عظمت حضور با شکوه مردم در نماز جمعه زمینه تذکر و تحول را هم در ابعاد فردی و هم در ابعاد اجتماعی بر جامعه اسلامی برجا می‌گذارد.

وی با تجلیل از برگزاری جشن‌های با شکوه نیمه‌شعبان، افزود: جشن‌های نیمه‌شعبان امسال، جلوه و شکوه ویژه داشت و نشر فرهنگ مهدوی در تبیین فرهنگ انتظار جلوه داشت.

امام جمعه بابل با اشاره به آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: از همین الان خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنید و دهه نکوداشت مساجد فرصتی مغتنم برای رسیدگی به امور مساجد است.

این مسؤول با تاکید بر برنامه‌ریزی متولیان مساجد برای برگزاری محافل قرآنی در ماه رمضان، خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه قرآن است و محافل قرآنی در ماه رمضان جلوه و شکوهی ویژه باید داشته باشد.

روحانی با اشاره به آغاز ایام فراغت تابستانی بر برنامه‌ریزی تابستانه برای کودکان و نوجوانان، تاکید کرد و ادامه داد: در سالیان گذشته سازمان‌های متعدد دولتی برنامه‌های متعددی برای اوقات فراغت تابستانی داشتند که این تلاش‌ها در چند سال اخیر کمرنگ شده است.

وی با بیان برخی تهدیدات و خطرات شبکه‌های اجتماعی برای نوجوانان در ایام تابستان، گفت: امروز مراکز مختلف از جمله شبکه‌های مجازی سنگین‌ترین و هرزه‌ترین صحنه‌ها را در روح و فکر نوجوانان وارد می‌کنند تا آنها را به سمت فساد و تباهی ببرند.

امام جمعه بابل با تاکیدات مقام معظم رهبری برای شورای عالی فضای مجازی، تصریح کرد: نبود نظارت و دقت در شبکه‌های مجازی موجب شده است که با بی‌شرمانه‌ترین تصاویر ضداخلاقی و هرزگی‌ها روح نوجوانان و جوانان ما را به آتش بکشد.

وی با اشاره به دستگیری تعدادی از عناصر شبکه‌های فساد سازمان یافته مدلینگ در یکی از شبکه‌های اجتماعی، اضافه کرد: مسؤولان و خانواده‌ها امروز خطرات شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرند زیرا جهاد کبیر امروز ما مقاومت در مقابل شبکه‌های مجازی هرزه و آلوده است.

روحانی با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی، افزود: مجلس شورای اسلامی ریل‌گذار دولت است و جهت‌گیری آن باید به سمت رفاه، عدالت اجتماعی، عزت ملی و استقلال کشور باشد.

وی با تجلیل از تلاش‌های انجام شده توسط نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی، ادامه داد: مقام معظم رهبری در برخی بیاناتشان از مجلس نهم به صورت نسبی ابراز رضایت کردند، هر چند انتظار ما از این مجلس بیشتر بود.

امام جمعه بابل با تبریک به نمایندگان جدید بابل در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دو نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنند که نماینده‌ای شایسته برای بابل باشند و عظمت این شهرستان را حفظ کنند.

وی با اشاره به عدم تکمیل برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان، ادامه داد: برخی از پروژه‌های شهرستان به دلیل طولانی شدن اجرا و کندی روند تکمیل آن باید به موزه سپرده شوند.

روحانی با اشاره به دیدار یکی از عناصر فتنه با اعضای فرقه ضاله بهاییت و ضدانقلاب، تصریح کرد: دیدار یکی از عناصر جزء فتنه با سران فرقه کثیف، ضاله و جاسوس بهاییت نشان دهنده طرح‌ریزی برای فتنه بزرگ در کشور است.

این مسؤول یادآور شد: این دیدار ماموریتی طرح‌ریزی شده است تا موجی را برای زنده کردن جریان مرده بهاییت در کشور و جریان‌سازی علیه انقلاب اسلامی بیافریند.

امام جمعه بابل خواستار برخورد جدی قوه قضاییه با این عنصر فتنه‌گر شد و تاکید کرد: نمی‌دانم چطور این فرد آزادانه همچنان در کشور با مصاحبه‌های متعدد به جای عذرخواهی طالب کارانه از این اقدام شنیع خود دفاع می‌کند.

وی افزود: گروهک بهاییت یک فرقه و گروهک خبیث است که توسط سرویس‌های جاسوسی دشمنان اسلام ساخته و پرداخته شده و مورد حمایت آنها است.

روحانی خواستار هوشیاری و برخورد با شکل‌گیری فتنه‌گری جدید برخی عناصر معلوم‌الحال در کشور شد و گفت: دیدار با فرقه ضاله بهاییت و انتشار عکس‌های مربوط به این دیدار در راستای افزایش فشارهای بیگانگان و موج‌سازی از سراسر جهان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار