کد خبر: ۲۳۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 28 May 2016
سرپرست جدید شهرداری قائم‌شهر گفت: تلاش می‌کنم تا زمانی‌که خادم این مردم هستم موثر واقع شوم و با کمک مردم و همکارانم، قائم‌شهر را به شهری پویا و رو به پیشرفت تبدیل کنم.

به گزارش تابناک مازندران، پس از بازنشسته شدن سید علی حجازی شهردار سابق قائم‌شهر، اعضای شورای اسلامی شهر طی جلسه‌ای رضا رحیمی را به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری قائم‌شهر منصوب کردند.

رضا رحیمی مدیر خوش‎آتیه‌ای‌ست که پس از تجربه در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری که همواره در مسؤولیت‌های محوله خویش، خوش درخشید، این‌بار با اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر توانست سرپرستی شهرداری قائم‌شهر را عهده‎دار شود.

به‎عقیده بسیاری از شهروندان و کارشناسان مدیریت شهری با توجه به شناختی که از این مدیر جوان دارند، رحیمی می‌تواند همچون مهدی عبوری از ظرفیت فکری و توان خود استفاده کند و قائم‌شهر را پس از سال‌ها رکود، متحول کند.

* رحیمی سوابق درخشانی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در گفت‌وگو با فارس، ضمن تقدیر از تلاش 20 ماهه سید علی حجازی به‌عنوان شهردار، گفت: تودیع و معارفه یکی از اتفاقات طبیعی عرصه مدیریت است.

سعید میرزایی، حجازی را مدیری توانمند برشمرد و بیان کرد: سوابق مدیریتی وی در دوران فعالیتش، مشخص است.

وی در ادامه به رزومه کاری رضا رحیمی اشاره کرد و افزود: دفاع تمام‌قد از حقوق پرسنل، منش و شخصیت و سوابق درخشان در شورای کارگری از دلایلی بود که اعضای شورا را بر آن داشت تا وی را به سمت سرپرستی شهرداری قائم‌شهر انتخاب کنیم.

* افتخار می‌کنم که یک کارگر هستم

سرپرست جدید شهرداری قائم‌شهر نیز در گفت‌وگو با فارس، با قدردانی از زحمات سید علی حجازی، کارکنان شهرداری را یکی از بهترین کارکنان در حال خدمت برشمرد و اظهار کرد: آنها برای عمران و آبادانی شهر با تمام وجود تلاش می‌کنند.

رضا رحیمی خود را کارگر نامید و بیان کرد: کارگران و پرسنل شهرداری، در تمام پروژه‌ها و عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند و من نیز افتخار می‌کنم که یک کارگر هستم.

وی در پایان گفت: با افتخار این بار مسؤولیت سنگین را پذیرفته و تلاش می‌کنم تا زمانی‌که خادم این مردم هستم موثر واقع شوم و با کمک مردم و همکارانم، قائم‌شهر را به شهری پویا و رو به پیشرفت تبدیل کنم.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار