کد خبر: ۲۳۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 28 May 2016
امام جمعه موقت چالوس تحریم‌های جهان به سردمداری آمریکا را به آتش نمرود تشبیه کرد و گفت: خداوند این آتش تحریم را برای ملت ایران به گلستانی ابراهیمی تبدیل کرد و این گلستان همان تکیه بر قدرت داخلی است.

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی عسکری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته چالوس با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بار دیگر خدوند افتخار درک این ماه پربرکت را به ما عطا کرد و باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه خدای متعال به روزه ماه رمضان نیازی ندارد، افزود: این روزه برای کمک به بندگان است، اما گاهی کسانی برای فرار از این مساله دست به‌دامان پزشکان می‌شوند که کار مناسبی نیست.

امام‌جمعه موقت چالوس به وقایع مهم هفته آینده اشاره کرد و یادآور شد: در 13 خرداد سال 42 سخنرانی تاریخی امام راحل(ره) در مدرسه فیضیه قم انجام شد که به نوعی باید آن را سرآغاز قیامی دانست که نتیجه آن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 15 سال بعد بود.

این مسئول با یادآوری اتفاقات 14 خرداد سال 68 تصریح کرد: اگرچه رحلت امام خمینی(ره) در این روز خاطره‌ای تلخ و ضربه‌ای سخت به ملت ایران بود، اما انتخاب امام خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب پس از سخنرانی تاریخی ایشان در مجلس خبرگان رهبری در این روز از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت چند سال از انقلاب، حضور گروه‌ها و احزاب معاند داخلی و فتنه‌های دشمنان خارجی کار را برای ایران اسلامی سخت کرده‌ بود، اما با رهبری هوشمندانه آیت‌الله خامنه‌ای و نیز حضور همیشگی مردم در صحنه، امروز ایران به یک ابرقدرت در جهان تبدیل شده که همه این‌ها از موهبت‌ الهی است.

حجت‌الاسلام عسکری در ادامه تحریم‌های جهان به سردمداری آمریکا را به آتش نمرود تشبیه کرد و افزود: خداوند این آتش تحریم را برای ملت ایران به گلستانی ابراهیمی تبدیل کرد و این گلستان همان تکیه بر قدرت داخلی است.

امام‌جمعه موقت چالوس با اشاره به اولین جلسه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: با وجود مخالفت بدخواهان، در این جلسه آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان انتخاب شد، مخالفت با او به خاطر روحیه استکبارستیزی بود و به‌ندرت کسی را می‌توان یافت که در این مسأله از وی بالاتر باشد.

این مسئول لبخندهای دیپلماتیک آمریکا در مذاکرات را به نشان دادن دندان‌ها توسط حیوانات درنده قبل از حمله تشبیه کرد و گفت: آمریکا امروز به ما لبخند می‌زند و ابراز ارادت می‌کند، اما مانند کمانی که آماده شلیک است و هر چه بیشتر ابراز ارادت کنند، خطرناک‌تر می‌شود.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های دستگاه دیپلماسی در به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای گفت: اما با این وجود همگی باید به‌گوش بوده و در ادامه راه مراقب‌ توطئه‌های دشمنان باشیم و بدانیم آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست و همواره منتظر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب است.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار