کد خبر: ۲۳۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 28 May 2016
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی درباره شعارش برای رفتن به مجلس دهم، گفت: تنها شعارم برای رفتن به مجلس، خدمت خدمت خدمت است.
تابناک مازندران/ سیدعلی ادیانی اظهار کرد: چارچوب آیین‌نامه داخلی مجلس و دیگر قوانین، نماینده کارآمد را نماینده‌ای معرفی می‌کند که در حوزه وظایف خود و قانون‌گذاری حضور عالمانه، جدی و موثر داشته باشد.

وی افزود: مهمترین جایگاه مجلس شورای اسلامی ورود و خروج از صحن علنی مجلس است، نمایندگان باید با توجه به بُعد نظارتی، حضور عالملانه در مجلس داشته باشند.

منتخب مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده نباید خود را محدود به قانون‌گذاری و اعمال نظارت کند، بلکه باید ارتباط مستمر با بدنه مردم داشته باشد، یادآور شد: نمایندگان صدای رسای مردم هستند که مشکلات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند و باید انتقال دهنده خواسته‌های مردم حوزه خود باشند و برای رفع مشکلات آنها گام بردارند.

ادیانی با عنوان اینکه اقتصادمقاومتی یعنی تکیه بر داشته‌های داخلی و استقلال فردی و امکانات موجود، گفت: اقتصاد مقاومتی امتداد ارتباط با کشورهای خارج نیست، بلکه ارتباط با امکانات خارج برای تثبیت و تقویت اقتصاد دورن کشور است که در این زمینه دو نگاه وجود دارد؛ اول اینکه همه چیز را از خارج وارد کنیم و و از امکانات داخلی استفاده نشود، این نگاه با هدف رهبری متقایر است چراکه این نگاه کشور را از لحاظ اقتصادی و اجتماعی به کشورهای دیگر وابسته می‌کند.

وی افزود: در نگاه دوم بر مبنای اقتصاد مقاومتی باید اصل را بر ظرفیت‌های داخلی بگذاریم و کاستی‌ها را با نگاه بیرون در چارچوب عقلانیت و منافع ملت بهره بگیریم که این نگاه درست و قابل‌قبول است.

منتخب مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بحث اقتصاد مقاومتی محدود به سال 95 نیست، بلکه به عنوان مسئله‌ای استراتژیک برای کشور و نمادی برای سال‌های آینده است.

وی درباره شعارش برای رفتن به مجلس دهم، گفت: تنها شعارم برای رفتن به مجلس، خدمت خدمت خدمت است.

منتخب مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌هایی که در سطح ملی در پارلمان کشور در کمیسیون مجلس پیگیری خواهد کرد، گفت: برخی از برنامه‌ها که در راستای اقتصادمقاومتی کشور در حوزه ملی نیمه‌کاره ماند، نیاز به پیگیری در مجلس دهم دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه در کمیسون با همکاری عبدالله رضیان از بنگاه‌های زودبازده و از شهرک‌های صنعتی در حوزه انتخابیه حمایت می‌کنیم، یادآور شد: اگر همه مسئولان مازندران دست‌به‌دست هم دهند ظرفیت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی و تولیدی استان به حد مطلوب می‌رسد، بدون تردید بخش ویژه‌ای از بحران بیکاری حل می‌شود.

وی گفت: اگر عالمانه همه افراد مؤثر حمایت کنند، تمام ظرفیت‌های تولیدی شورمست اسلام‌آباد، بشل، رستم‌کلا، سنگتاب و کوهی‌خیل فعال می‌شود و بخش ریادی از مشکلات تولیدی حل شده و نیازی به ایجاد کارخانه‌های تولیدی جدید نیست.

ادیانی با اشاره به اینکه باید در زمینه فعال کردن کارخانجات نساجی قائم‌شهر، دستمال حریر، کارخانه اشباع تراورز و معدن ارزشمند زغال‌سنگ البرز مرکزی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: همه این صنایع می‌توانند زمینه‌ای را برای اقتصادمقاومتی در کشور فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بحران آب اشاره کرد و گفت: جنگ آینده دنیا، در زمینه جنگ آب است، در آب شرب و زراعی و فاضلاب شهری باید اقداماتی انجام شود تا آینده‌نگری مناسبی برای کشور انجام داد.

ادیانی با بیان اینکه مجمع نمایندگان باید مشکلات مربوط به آب را در دستور کار خود قرار دهند، یادآور شد: همگان باید بدانند که وضعیت تأمین آب شرب و زراعی در استان قابل‌قبول نیست و باید دست‌به‌دست هم دهیم و این مشکلات حل شود.

وی همچنین با اشاره به راه‌های مواسلاتی کشور و همچنین بحث جاده سوادکوه به فیروزکوه، گفت: در بحث انرژی گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده در شهرستان‌های آلاشت در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی و همچنین پیگیری سد آپون در زیراب و کسلیان در سوادکوه که باید جدی پیگیری شود.

دکتر ادیانی در پایان گفت: امیدواریم همه با همکاری هم بتوانیم مشکلات مربوط به بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه را با حمایت‌های مردمی و مجلس حل کنیم و اهداف اقتصاد مقاومتی را به اقدام و عمل برسانیم.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار