کد خبر: ۲۳۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 28 May 2016
منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: فردی باید رئیس مجلس شود که از سابقه اجرایی و مدیریت در مجلس برخوردار باشد.
ولی‌الله نانواکناری منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فردی باید رئیس مجلس شود که از سابقه اجرایی و مدیریت در مجلس برخوردار باشد و بتواند امور مجلس را پیش ببرد.

وی افزود: آشنایی با آئین‌نامه داخلی و ارتباط با مسئولان در قوه‌قضائیه و مجریه و هماهنگی با دفتر رهبری از دیگر شرایط یک رئیس مجلس است و وجود چنین شخصیتی در موفقیت امور مجلس موثرتر است و فردی را انتخاب می‌کنیم که ویژگی‌های مدنظر را داشته باشد.

منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه در کدام کمیسیون مجلس حضور خواهید داشت، خاطرنشان کرد: به دنبال حضور در کمیسیون امنیت و سیاست‌خارجی هستم و اگر اینگونه نشد کمیسیون کشاورزی را انتخاب می‌کنم.

نانواکناری همچنین به نگاه ویژه مجمع نمایندگان مازندران به اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره و تاکید کرد: تعالی کشور در رعایت اقتصاد مقاومتی به همان مفهومی که رهبری به اقدام و عمل اشاره داشتند، است و باید با رعایت این موضوع قوه مجریه و مقننه در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: نگاه رهبری عمیق و موثر است و می‌تواند کشور را در مسیر توسعه پیش ببرد و از تهدیدهای دشمنان نسبت به ایران پیشگیری کند.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار