کد خبر: ۲۳۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 28 May 2016
حسن محمود زاده: تولیدات جدیدی با عنوان مدافعان حرم و قطعه هایی با شعارهای  ضد داعشی و ضدصهیونیستی عرضه کرداه ایم/تأثیر گذاری بین نسل جوان آرزوی بنده است.

به گزارش تابناک مازندران/حسن محمود زاده خواننده جوانی است که سال گذشته نفر ممتاز اجرای موسیقی جشنواره عکس، شعر و موسیقی با موضوع دفاع مقدس در جنوب کشور شد. درون مایه کارهای این خواننده مضامین انقلابی و ارزشی است. با این هنرمند قائم شهری گفت وگو کردیم.

ابتدا معرفی خودتان؟

حسن محمودزاده هستم که خود را شاعرو خواننده انقلابی می دانم.  متولد1359 شهرستان قائمشهر هستم که 4 سالی می شود به طور رسمی وارد عرصه موسیقی حماسی و ارزشی در حوزه دفاع مقدس شده ام. اولین اثرم با عنوان «کربلای من مجنونتم شلمچه» بوده که از رسانه ملی  پخش شد.

آلبوم هم داشتید؟

از حدود 4 سال پیش به طور حرفه ای مشغول کار هستم و آهنگهای زیادی هم تولید کردیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت. دو آلبوم با عنوان «قاصدک حرم» و «فریاد باران» هم تولید شده است

بهترین آهنگ هایی که خواندید کدام بود؟

آهنگ هایی نظیر مرگ بر آمریکا، هزار سنگر، یادگارجبهه، سرزمین من شلمچه، گمنام قهرمان، چشم انتظارم یاحسین و....

از تحصیلات تان بگویید.

 کارشناس رشته مدیریت تجاری سازی و افتخارم این است که شاعرو مداح اهل بیت«ع» هستم. اعتقادم این است که اوج زیبایی هنر به آن است که در خدمت ارزش ها باشد، بنابراین به عنوان خواننده حماسی و انقلابی بین مردم عزیز مشهورم که امیدوارم در این راستا همواره موثر باشم.

برای تاثیر گذاری نسل جوانان چه کردید؟

تأثیر گذاری بین نسل جوان آرزوی بنده است و برای روشنگری هرچه بیشتر این عزیزان قالب اشعار را با محتوای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مسائل روز دنیای اسلام انتخاب می کنیم. تولیدات جدیدی هم با عنوان مدافعان حرم و قطعه هایی با شعارهای  ضد داعشی و ضدصهیونیستی عرضه کرداه ایم.

مازندنومه/ رضا شریعتی:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار