کد خبر: ۲۳۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 28 May 2016
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: دولت به دنبال ارزانی نیست و تنها به کاهش تورم اقدام کرد تا بخشی ازمشکلات را رفع کند.

به گزارش تابناک مازندران، مهرداد ابراهیمی در نخستین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نباید شعار داد و باید به عمل روی آورد.

وی تصریح کرد: استاندار تاکید کرد که هر روستا باید یک طرح داشته باشد و برای آن برنامه‌ریزی کند و فرمانداران موظف هستند که در راستای آن گام بردارند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اشاره به اینکه با فکر و تدبیر می‌توان بسیاری از امور را پیشبرد برد، خاطرنشان کرد: دولت کشور را با 500 میلیارد بدهی و تورم 45 درصدی تحویل گرفت اما امروز تورم را به 13 درصد رساندیم و رشد اقتصادی از 608 به یک رسید و به دنبال رشد 3 درصدی هستیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه برجام بزرگترین رهاورد دولت تدبیر بود، افزود: برجام با مجاهدت‌های تیم دیپلمات کشور همراه بود و سایه جنگی که بر کشور وجود داشت با برجام از میان رفت.

وی با ابراز امیداوری از اینکه امیدواریم هر روز وضعیت اقتصادی کشور بهتر شود، خاطرنشان کرد: قرار نیست چیزی ارزان شود، موضوع مهم کاهش تورم بود که در غیر این صورت باید تورم بیش از 130 درصد را تجربه می‌کردیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه دولت مظلومی هستیم و فضای کار رسانه‌ای نیز نسبت به سایرین کمتر است، اظهار کرد: هر فردی با هر سوادی که دارند، درست یا نادرست اقدام به تحلیل و بررسی می‌کنند و منافع شخصی را بر گروهی ترجیح می‌دهند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در بسیاری از تحلیل‌ها به دنبال منافع گروهی خود هستیم، افزود: هر فردی در حوزه کاری خود اظهار نظر کند، کسانی که خوب حرف می‌زدند بهتر بود خوب عمل می‌کردند و امروز کشور را به چالش نمی‌کشیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان‌ها بر اساس عمل‌گرایی، اقدام جهادی و تغییر در سیستم کاری ارزیابی می‌شوند، گفت: تلاش شود تا مدیریت مشارکتی در مازندران به وجود آید.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اشاره به اینکه به اندازه 20 سال طرح نیمه تمام داریم و برای هر طرح نیز به 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: 10ها طرح در استان مازندران با بودجه 300 میلیارد تومانی وجود دارد در حالی که تمام بودجه استان این میزان است.

ابراهیمی با بیان اینکه در این میان بی‌اعتمادی ایجاد شده و برخی به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند، خاطرنشان کرد: در کشور چندحزبی بودن مشکلی نیست و این موضوع برای جمهوریت و دموکراسی مهم و ضروری است اما اگر بخواهیم کشور را دو قطبی کنیم خطرناک است.

وی گروه های تروریستی را محصول دو قطبی شدن و تبعیض و عدم توزیع عادلانه قدرت و ثروت دانست و اظهار کرد: امام راحل بر وحدت کلمه تاکید می‌کردند، تا انقلاب پایدار است باید همدلی و همزبانی حاکم باشد و هر کجا که مقداری از وحدت در کشور کم شد نفوذ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آغاز شد و تروریست ها فعال‌تر شدند.

فرماندار سابق شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان باید در زمینه اعتقادی نیز خود را تقویت کنند، گفت: در جامعه بی‌اعتمادی ایجاد شده است و مسئولان باید این اعتماد از دست رفته را برگردانند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بابک زنجانی محصول چه دولتی است، افزود: بی‌اعتمادی در جامعه ایجاد شده است، باید این فضاها ترمیم شود و امید را در جامعه تزریق کنیم، کسانی که به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند می‌خواهند سیاه یا سفیدنمایی کنند و این شایسته یک کشور اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه باید وحدت در این شهرستان به وجود بیاید تا مشکلات برطرف شود، اظهار کرد: فریدونکنار ظرفیت‌های فراوانی برای رشد و توسعه دارد اما با مشکلاتی همراه است.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از بخشدار جدید دهفری انتظار می‌رود که مشکلات مردم این بخش را برطرف کنید، گفت: ارتقای بخش دهفری به شهر آستانه نو و برخی از مشکلات این بخش از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این روستا است که باید رسیدگی شود.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار