کد خبر: ۲۳۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 01 June 2016
رئیس بیمارستان خصوصی تنکابن از افتتاح این بیمارستان در تیرماه سال جاری خبرداد.

تابناک مازندران/ فرشید همتی اظهار کرد: بیمارستان خصوصی تنکابن در یک ساختمان 5 طبقه و با مساحت 8 هزار متر مربع تیر ماه امسال افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: این بیمارستان دارای 4 بخش اصلی داخلی، جراحی، اطفال و کودکان است و تمامی تخصص‌ها به غیر از جراحی قلب باز و دندانپزشکی در این مرکز انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان خصوصی تنکابن خاطرنشان کرد: این بیمارستان با هزینه 60 میلیارد تومان ساخته شده و با توجه به ارزش افزوده که دارد ارزش کنونی آن 100 میلیارد تومان است.

همتی اهداف این بیمارستان را توریست درمانی و جذب استادان مختلف در شهرهای ایران دانست و گفت: مهم‌ترین هدف ساخت این بیمارستان است که از هزینه های فراوان بیماران برای انتقال به شهرهای دیگر جهت درمان جلوگیری کنیم و همچنین برطرف کردن نیازهای درمانی منطقه و زیر ساخت استانی شدن غرب مازندران در آینده از دیگر اهداف این امر است.

رئیس بیمارستان خصوصی تنکابن بیمارستان خصوصی شهسوار، فرودگاه بین المللی رامسر ، تله کابین، هتل‌های رامسر، دانشگاه آزاد تنکابن و دانشگاه بین الملل رامسر را زیر ساخت های تشکیل استان ساحلی جدید غرب مارندران دانست.

وی در مورد جذب نیرو در این بیمارستان نیز اظهار کرد: نیروی انسانی این مجموعه طی 90 روز قرارداد شروع به کار می‌کنند و با غربال گری و انتخاب بهترین نیروها کارمان را بهترین شکل ممکن پیش ببریم و نیروهای خدماتی و پرستاری در این بیمارستان به صورت آنکالی است.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
توهم تا چه حد استان ساحلی ؟؟؟؟
پاسخ ها
صالح - سینوا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
بله. استان ساحلی. غرب مازندران هرگز زبر بوغ شرق مازندرانیها نخواهد رفت...........بودجه غرب مازندران توسط شزق مازندرانی ها همیشه بلعیده می شود و تفاله ان را به ما میدهند. از شرق مازندران اعلام برائت می کنیم.
تابناک نامردی نشر ندی.
hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
مردم از رامسر يا شهسوار براي يك امضاي اداري بايد 5 ساعت رانندگي كنند تا به ساري برسند حالا خدا كنه امضا كننده ماموريت يا نهار نماز نرفته باشه و كارش انجام بشه.
کمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
نحوه برخورد پرسنل بسیارضعیف
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار