به هیچ وجه مورد تایید اینجانب نبود/ به محض اطلاع به شدیدترین وجه اداری ممکن با خاطی که خودسرانه و براساس دیدگاه و برداشت شخصی مبادرت به انعکاس این مطلب نمود برخورد شد.
کد خبر: ۲۴۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 11 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، روز گذشته سایت روابط عمومی شهرداری بابل دراقدامی عجیب و ناشی از ناآشنایی با وظیفه ذاتی رسانه و روابط عمومی، با درج اطلاعیه‏ای برای رسانه‎هایی که عملکرد شهرداری را نقد کنند خط و نشان کشید!

در بخش از این متن که بلا فاصله از خروجی سایت شهرداری بابل حذف شد آمده بود خبرنگارانی که از شهرداری انتقاد می کند انتظار همکاری از شهرداری نداشته باشند!

با وجود گذشت یک روز از این اقدام نسنجیده، شهردار بابل با صدور نامه ای سرگشاده از خبرنگاران غذرخواهی کرد که متن نامه به این شرح است:

با سلام به محضر کلیه شهروندان بابلی بویژه اصحاب محترم رسانه،

به اطلاع میرسانم که خبر درج شده پیرامون موضوع اعلام شده در سایت شهرداری که منجر به تکدر خاطر اصحاب رسانه گردیده به هیچ وجه مورد تایید اینجانب نبوده و به محض اطلاع از آن در همان تاریخ به شدیدترین وجه اداری ممکن با خاطی که خودسرانه و براساس دیدگاه و برداشت شخصی مبادرت به انعکاس این مطلب نمود و متاسفانه خود نیز به نوعی از اصحاب رسانه محسوب می شد برخورد گردیده است و در پی آن از مسولیت خود عزل گردید.

لذا هرچند این عذرخواهی شاید مورد قبول عزیزان نباشد، اما صادقانه عنوان می نمایم که اصلا دیدگاه حقیر در مورد ارتباط و تعامل با رسانه چنین نبوده، نیست و نخواهد بود و شاهد مدعای اینجانب نیز نحوه تعامل چندین ساله ام با رسانه های ملی کشور، استانهای مختلف و به ویژه شهر تهران بوده است.

هرچند نقد صورت گرفته توسط رسانه محترم منصفانه به نظر نمی رسد و بهتر بود که قبل از مذاکره با اعضای محترم شورای اسلامی شهر و ... با اینجانب گفتگو می نمودند تا موضوع بر ایشان عیان گشته و بهتر قضاوت می کردند، اما اینجانب و همکارانم طی تصدی چهار ماه اخیر اقدامات بسیاری را در راستای برنامه اعلام شده ام به انجام رسانده ایم که در این مجال و مقال نمی گنجد و قضاوت در مورد آنها را به مردم شریف و افراد بی غرضی می سپاریم که دل در گرو خدمت به مردم شریف بر مبنای سنگ محک صداقت دارند.

والعاقبه للمتقین

حسین بیژنی

شهردار بابل

به گزارش تابناک مازندران، این اقدام سنجیده شهردار بابل در حالی بخش زیادی از کدورت خبرنگاران این شهر و استان مازندران را التیام بخشید که استفاده از خبرنگاران واجد شرایط و یا روابط عمومی های تحصیل کرده، باکارنامه مشخص و کاردان در این مجموعه حیاتی به نظر می‎رسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار