ضمن عذرخواهی از خانواده آن مرحوم و مخاطبان محترم از همگان درخواست می شود از بازنشر این عکس ها در فضای مجازی خودداری کنند.
کد خبر: ۲۴۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 11 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، روز گذشته و پس از اعلام رسمی مرگ هنرمند موسیقی ایرانی در مازندران، بازهم اپیدمی واپسماندگی فرهنگی در جامعه ایرانی اینبار در مورد شبکه‎های ارتباطی تلفن همراه خود را نشان داد و همانند مرگ مرحوم اولادی و پاشایی، برخی به عکس‏برداری بی‏شرمانه از بدن بی‎جان شخص مشهور تازه درگذشته در سردخانه و انتشار آن در فضای مجازی کردند که این کار موجب دلخوری بسیاری ازمردم و سبب تشکیل کمپینهای مخالفت با انتشار تصاویر پیکر اموات مشهور شد.

نکته مهم اینکه اینبار برخی رسانه‎ها از جمله یک خبرگزاری معتبر دولتی و یکی از سایت‏های فعال خبری کشور به انتشار سراسیمه تصاویر دریافتی از شبکه های موبایلی در صفحه رسمی خود کردند.

این خبرگزاری البته دیری نپائید که متوجه اشتباه فاحش تحریریه خود شد و بدون درنگ خبر و تصاویر را از صفحه خود حذف کرد و چند ساعت بعد با انتشار متنی کوتاه از خانواده حبیب محبیان، مخاطبان و مردم به دلیل انتشار این تصاویر پوزش خواست.

"...................

درپی انتشار عکس هایی از پیکر مرحوم حبیب محبیان که به اشتباه و سهوا بر روی خروجی قرار گرفت ضمن عذرخواهی از خانواده آن مرحوم و مخاطبان محترم از همگان درخواست می شود از بازنشر این عکس ها در فضای مجازی خودداری کنند."

به گزارش تابناک مازندران، اگرچه در فضای انتشار سریع اخبار، خبرنگاران محکوم به شلیک به ثانیه‎ها در هنگام انتشار وقایع و قطعا گاهی هم جایزالخطا هستند اما برخی اصول اخلاقی نباید در این بین فراموش شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار