افرادی که اطلاعی از محل اقامت‌گاه آنان و خانواده مقتول و یا هر اطلاعاتی که ما را در شناسایی آنان کمک کند، دارند، همکاری کنند.
کد خبر: ۲۴۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 13 June 2016
به گزارش تابناک مازندران، دو ماه پیش جسد یک زن جوان و یک کودک در حالی حوالی جاده سوادکوه پیدا شد که بلافاصله مشخص شد این زن بنابه دلایلی به قتل رسیده و همراه کودک خود رها شده است.
گرچه با گذشت چند روز از یافتن این کودک و مادر به قتل رسیده با تلاش ماموران انتظامی راز قتل مادر کودک کشف و حتی قاتل نیز شناسایی و دستگیر شد اما هنوز هم هویت اصلی این مادر و فرزند مشخص نیست.
علی‌اکبر شیر‌سوار رئیس داد‌گستری سوادکوه‌شمالی به فارس گفته در ساعت یک بامداد 22 فروردین 95، فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه‌شمالی، کودک 2 ساله‌ای را در محور سوادکوه و یک کیلومتر بعد از شیر‌گاه به سمت زیراب پیدا کرد که یک طرف محل پیدا شدن کودک، محور اصلی سوادکوه و طرف دیگر پرتگاه بود و در فاصله  100 متری کودک هم جسد یک زن پیدا شد، گفت: مشخصات کودک رهاشده به سیستم آگاهی سراسری فرستاده شده است ولی اطلاعی از خانواده وی به‌‌دست نیامد و اعلام مفقودی وی نیز از طرف والدین یا بستگان این کودک در جایی درج نشده بود.

راز قتل یک زن در ابهام/ این کودک را شناسایی کنید

برای شناسایی خانواده مقتول و کودک رها شده اقدام به استفاده از فضای مجازی و مکتوب و رسانه‌های مختلف کردیم، قاتل با همکاری مردم شناسایی و دستگیر شد و علت قتل را اخاذی زن در انتساب کودک به قاتل معرفی کرده بود ولی مدرک شناسایی خاصی از مقتول در محل حادثه و یا مکان زندگی قاتل پیدا نشد.
هنوز هویت زن مقتول پیدا نشد، پزشکی قانونی، قتل زن و انتساب کودک به مقتول را تایید کرده است و به احتمال قوی زن و کودک ساکن فیروز‌کوه بودند.عکس کودک و لباسی که در شب پیدا‌شدن بر تن داشت برای شناسایی هویت وی از طریق رسانه‌های مختلف در اختیار عموم قرار می‌گیرد، افرادی که اطلاعی از محل اقامت‌گاه آنان و خانواده مقتول و یا هر اطلاعاتی که ما را در شناسایی آنان کمک کند، دارند، همکاری کنند.
به گزارش تابناک همانطور که گفته شد این افراد از اهالی بومی مازندران نبوده اند و همین مساله شناخت هویت مقتول را با دشواری همراه کرده است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار