این افراد از ساعت هفت صبح امروز تاکنون به دعوت شورای کارگری و برخی هماهنگ کنندگان از درون مجموعه کارگران، در اعتراض به شرایط کاری خود دست به اعتصاب زده اند.
کد خبر: ۲۴۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 14 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، اعتصاب صنفی کارگران شرکت زراعی دشت‎ناز از صبح امروز تاکنون موجب تعطیلی این شرکت شده است.

این کارگران که تعداد آنان بیش از 150 تا 200 نفر تخمین زده شده، از ساعت هفت صبح تاکنون به دعوت شورای کارگری و برخی هماهنگ کنندگان از درون مجموعه کارگران، در اعتراض به شرایط کاری خود دست به اعتصاب زده اند و گفته شده تا بهبود شرایط قراردادی مطابق با قانون کار کشور، مشغول به کار نخواهد شد.

شرکت دشت‎ناز تعطیل شد/ ادامه تحصن 150 کارگر فصلی از صبح امروز

(م- الف) یکی از کارگران این شرکت به تابناک گفت: بیکاری در روزهای بارانی، نبود قرارداد مشخص بین کارگر و کارفرما، بیمه شدن ناقص 15 روز در ماه، اخراج به دلیل اعتراض به شرایط کاری و روزمزد بودن پس از 15 سال سابقه کاری از جمله دلایل اعتراضات ما است.

شرکت دشت‎ناز تعطیل شد/ ادامه تحصن 150 کارگر فصلی از صبح امروز

گفته شده مدیرعامل این شرکت تا ظهر امروز در محل تحصن کارگران حضور نیافته، رئیس اداره کار و مقامات محلی در شهرستان میاندورود به جمع کارگران پیوسته اند و در حال مذاکره با 3 نفر از نمایندگان کارگران معترض برای آرام کردن اوضاع با هدف بازگرداندن آنها به مشاغل خود هستند.

اما عملی نشدن قولهای بی‎عمل متولیان شرکت به کارگران در سه سال گذشته مانع پذیرفته شدن قول‎های مسئولان و ادامه تعطیلی شرکت زراعی دشت ناز شده است.

شرکت دشت‎ناز تعطیل شد/ ادامه تحصن 150 کارگر فصلی از صبح امروز

شرکت زراعی دشت ناز با بیش از 60 سال قدمت و 3هزار و 400 هکتار اراضی مرغوب از شرکتهای پیشرو در کشور و خاورمیانه است که توسط یکی از نهادهای کشوری اداره می‍‎شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
با سلام و آرزوی قبولی طاعات
تجمع امروز کارگران دشت ناز در ساعت دو بعدازظهر به پایان رسید و اکثر افراد حاضر در تجمع کارگرانی بودند که برای امروز آمار کارکرد نداشته اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
سلام عبادات قبول ‌خود شرکت ۹۰درصد قسمتهای کار را تعطیل کرده بود وعده های سر خرمن میدن مسولین چرا بررسی نمی‌کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
چرا هیچکس پیگیری نمیکنه اخه.چرا همیشه حق کارگر ضایع میشه اخه تا کی بی عدالتی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
اومدن نشستن یه قراردادکه چه عرض کنم تهدنامه تنظیم کردن تازه بعد گذشت4سال منه کارگرفهمیدم ازچاله دراومدییم افتادییم توچاه البته باهماهنگی اداره کار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار