انتخاب ساعات پایانی روز برای قطع انشعاب مردم، درست زمانی که اداره گاز برای وصل مجدد انشعاب تعطیل است موجب گلایه مردم شده است.
کد خبر: ۲۴۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 14 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، برخی شهروندان میاندروردی عصر امروز تنها چند ساعت مانده به افطار با قطعی گاز مواجه شدند وبرای تهیه افطاری و سحری گاز ندارند.

این شهروندان که عمدتا در شهر سورک سکونت دارند هنگامی که موجه این اقدام اداره گاز شدند که برای تهیه افطاری اقدام کرده بودند.

اگرچه پرداخت به موقع قبوض گاز وظیفه مشترکان است و شهروندان نیز به این وظیفه اقرار دارند اما انتخاب ساعات پایانی روز برای قطع انشعاب مردم، درست زمانی که اداره گاز برای وصل مجدد انشعاب تعطیل است موجب گلایه مردم شده است.

مردم در گفتگو با تابناک با انتقاد از این اقدام اداره گاز میاندورود خوستار ارائه توضیح در مورد قطع کردن گاز مردم در شب های ماه مبارک رمضان هستند.

این اقدام در حالی انجام شده است که در روزهای گذشته قطع گاز برخی مدارس میاندورود نیز برای مدارس و سرایداران این واحدها ایجاد مشکل کرده بود.

نکته مهم دراین بین مبالغ بالای درج شده در قبوض مصرف گاز در دوره پس از عید است، بر اساس قانون فعلی پس از عید، تعرفه مصرف گاز چند برابر محاسبه می‎شود و این در حالیست که هوای مازندران تا پایان اردیبهشت همچنان سرد و نیازمند وسایل گرماساز است.

همه ساله مردم مازندران در این فصل از سال و همزمان با دریافت قبوض دوره مذکور با شگفتی مواجه میشوند.

تابناک مازندران آمادگی دارد توضیحات شرکت گاز استان مازندران در مورد این مشکل شهروندان را منتشر کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار