کد خبر: ۲۴۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 15 June 2016
امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه برخی از ناهنجاری در مباحث کلان ریشه دارد، گفت: برخی از برنامه‌های صدا و سیما اشاعه فساد دارد.
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در جمع مسئولان فریدونکناری در دفتر امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: امروز با توجه به هجمه‌های وسیع دشمن از فضای مجازی، اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه فضای مجازی در حال از بین بردن بنیان خانواده‌ها است و دشمن به شدت در این زمینه در حال فعالیت است، تصریح کرد: تا به امرور در فریدونکنار روزه‌خواری علنی در شهرستان دیده نشده، که جای شکر دارد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه برخی از ناهنجاری‌ها در مباحث کلان ریشه دارد، خاطرنشان کرد: امروز صدا و سیما و رسانه ملی به خوبی عمل نمی‌کند.

جلالی با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌های صدا و سیما اشاعه فساد دارد، اظهار کرد: در برخی موارد رسانه ملی دوگانه عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی از مجریان صدا و سیما نیز با سوالات خود فساد را اشاعه می‌دهند، خاطرنشان کرد: بسیاری از جشن‌های فارغ‌التحصیلی در ایام عزاداری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و هیچ مسئولی نیز جلوی آن را نمی‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار