نوشاد و نیما عالمیان در ادامه مسابقات انفرادی تورجهانی ژاپن با شکست مقابل حریفان هنگ کنگی و سوئدی با وجود شایستگی از ادامه مسابقات بازماندند.
کد خبر: ۲۴۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 17 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، در ادامه رقابتهای انفرادی و در جدول 32 بازیکن برتر مسابقات تورجهانی ژاپن نوشاد عالمیان ملی پوش بابلی تنیس روی میز کشور با رنکینگ جهانی 118 به مصاف چیون تینگ ونگ با رتبه جهانی 8 از هنگ کنگ رفت و در نهایت با شکست 4 بر 1 از این بازیکن از دور بازیها حذف شد.

نوشاد در این دیدار موفق شد در گیم سوم با نتیجه 12 – 10 به پیروزی برسد و در گیم چهارم نیز علی رغم اینکه 7 بر 3 از حریف قدرتمند خود پیش بود نتیجه را 11 – 9 واگذار کرد.

ونگ نفر اول هنگ کنگ و هشتم رنکینگ جهان در این مسابقات با امتیازات(11– 8 ، 11 – 6 ، 10 – 12 ، 11 – 9 ، 11 – 2 ) مقابل عالمیان به پیروزی دست یافت.

پیش از این نیز روزگذشته برادر نوشاد نیما عالمیان با باخت مقابل کارلسون ار دور رقابت ها کنار رفته بود.

نیما عالمیان با رتبه جهانی 111 با شکست از KARLSSON Mattias سوئدی با رنکینگ 41 دنیا به کار خود در رقابت های انفرادی تورجهانی ژاپن پایان داد.

در ادامه مسابقات انفرادی تورجهانی ژاپن نیما عالمیان قهرمان ایران در برابر ماتیاس کارلسون بازیکن سوئدی با نتیجه 4 بر صفر بازی را واگذار کرد و از ادامه مسابقات انفرادی کنار رفت . در این دیدار کارلسون با امتیازات 11 - 9 ، 11 - 1 ، 11 - 3 و 11 - 5 به پیروزی دست یافت.

نیما عالمیان ملی پوش ارزنده کشورمان علی رغم بازیهای خوبی که از خود به نمایش گذشته از صعود به جمع 32 بازیکن برتر مسابقات بازماند . در این رقابت ها هدایت برادران عالمیان را جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بر عهده دارد.

ملی پوشان کشورمان 31 خردادماه توکیو را به مقصد سئول ترک می کنند تا در مسابقات تورجهانی کره جنوبی که مسابقاتی به مراتب سخت تر ژاپن است شرکت کنند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار