مادر بی‎پول رفت و دیگر بازنگشت/ او حتی آدرس خود را نیز اشتباهی به بیمارستان داد! اقدامی که فرضیه عمدی بودن این غیبت را جدی تر کرده است.
کد خبر: ۲۴۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 18 June 2016
به گزارش تابناک مازندران، دو روز پیش شایعه رها شدن یک کودک در بیمارستان تخصصی کودکان بابل در فضای مجازی منتشر شد و حتی برخی افراد با بداخلاقی تصویر این کودک را نیز در بین عموم منتشر کردند، کاری که قطعا با حقوق شخصی افراد مغایر است.
ماجرا به مشکلات اقتصادی و احتمالا وابستگی مادر کودک به مواد مخدر برمی‎گردد، مادری اهل استان مجاور که فرزند 11 ماهه اش را در این بیمارستان رها کرد و از دو روز پیش تاکنون خبری از او نیست.
بنا به گفته مسئولان بیمارستان، این کودک و مادرش چهار روز پیش برای درمان به بیمارستان دولتی امیرکلای بابل آمدند و کودک بستری شد تا آغازی باشد برای دردسرهای بعدی مسئولان بیمارستان...
نکته مهم اینکه مادر کودک ابتدا مشکلات مالی خود با مسئولان بیمارستان مطرح کرده بود امادر نهایت وقتی پس از دو روز از بهبود نسبی فرزند خود کمی مطمئن شد رفت و دیگر بازنگشت، شاید هزینه درمان تنها مشکل او نبود و مخارج نگهداری نیز برای او سنگین بود.
او حتی آدرس خود را نیز اشتباهی به بیمارستان داد! اقدامی که فرضیه عمدی بودن این غیبت را جدی تر کرده است.
اینجا بود که پای مسئولان بهزیستی به ماجرا باز شده و اگر همچنان خبری از مادر یا پدر فرزند نشود، با هماهنگی انجام شده کودک رها شده پس از بهبود کامل در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست بهزیستی مورد تربیت و نگهداری قرار می‎گیرد.
سالانه 1000 کودک در ایران رها می‎شوند!
انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور آمار سالانه کودکان رها شده در کشور را یک هزار کودک دانسته و از اعتیاد به عنوان ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی و مشکلات خانواده‌ها در ایران یاد می‎کند.

او معتقد است اعتیاد سرپرست خانواده و به ویژه اعتیاد زنان نقش مهمی در مشکلات خانوادگی دارد و متاسفانه در سال‌های اخیر با افزایش معتادان و خصوصا ازدیاد معتادان زن روبرو بوده‌ایم.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار