با وجود این برخورد هنوز زنده بود اما قبل از خارج کردن وی از مسیر خطرناک اتوبان، نزدیک شدن یک پراید دیگر موجب برخورد شدیدتر و مرگ مرد شد.
کد خبر: ۲۴۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ 19 June 2016
به گزارش تابناک مازندران، همزمان با ساعات اولیه امشب مرد میانسال ساروی که قصد عبور از عرض اتوبان ساری به میاندورود را داشت در دو مرحله دچار تصادف شد و نهایت به طرز فجیعی جان سپرد.
وی که از تابلو به دستان اجاره دهنده منزل و سوئیت بود، برای خرید یک کلوچه و شاید افطار کردن در پایان یک روز ماه رمضان، آهنگ عبور از اتوبان منطقه هولا کرده بود که به علت تاریکی اتوبان در این منطقه، سرعت بالای خودروها و بی احتیاطی صورت گرفته با یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرد و به شدت مجرح شد.
این مرد آذری‎زبان با وجود این برخورد هنوز زنده بود و حتی یکی از افراد بلافاصله تصمیم به نجات وی گرفته بود اما قبل از خارج کردن وی از مسیر خطرناک اتوبان، نزدیک شدن یک پراید دیگر موجب برخورد شدیدتر و مرگ پیرمرد شد.
جراحت شدید او به حدی بود که به دلیل پارگی شکم و بیرون ریختن اندامهای داخلی، دو آمبولانس به صحنه تصادف آمدند اما جسد را منتقل نکردند.
نکته مهم در این بین خرابی یکی در میان چراغ های اتوبان منطقه هولا ساری است، و تاریکی ناشی از این کوتاهی که در بروز حوادث مشابه اثرگذار بوده است.
متاسفانه هر دو راننده این رویداد تلخ بلافاصله صحنه را ترک کرده و با وجود از دست رفتن جان این شهروند زحمتکش در یک اتفاق ناخواسته، روند قانونی احقاق حقوق خانواده مصیبت زده متوفی را با مشکل مواجه می‎کند، مساله ای که شاید با مراجعه ثانویه آنان به مراجع قانونی مرتفع شود.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار