کد خبر: ۲۴۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 19 June 2016
فرماندار بابل گفت: اگرچه اعتبارات دولتی برای رفع مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای رفع نیاز هنرمندان کافی نیست اما می‌توان با برگزاری جلسات عمومی و اختصاصی با دستگاه‌های مرتبط و خیران این اعتبار را جبران کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمدتقی عباسپور صبح امروز در بازدید از مجتمع فرهنگی سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل، اظهار کرد: وجود تنها 12 نفر کارمند با حجم زیاد کار در اداره فرهنگ و ارشاد بابل با توجه به خدمات خوب ارائه شده نشان از خدمتگزاری صادقانه به متولیان فرهنگ است.

وی با اشاره به ظرفیت هنری شهرستان بابل در حوزه‌های مختلف هنری افزود: وجود مردم فرهنگ‌دوست و استقبال و ارزشی که برای هنرمندان و هنر قائل هستند سبب بروز و ارتقای این ظرفیت‌ها شده است.

فرماندار بابل تصریح کرد: اعتقادات و باورهای مردم به دستان اساتید هنری شکل می‌گیرد و رفتار، گفتار و آثار این هنرمندان در زندگی مردم تأثیر به‌سزایی دارد.

این مسؤول یادآور شد: اگرچه اعتبارات دولتی برای رفع مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای رفع نیاز هنرمندان کافی نیست اما این آمادگی را داریم با برگزاری جلسات عمومی و اختصاصی با دستگاه‌های مرتبط، خیران و سازمان‌های مردم نهاد این خلا را مرتفع کنیم و این هم‌سویی با دستگاه‌ها را به عهده بگیریم.

عباسپور با انتقاد از مسؤولانی که بدون در نظر گرفتن افکار عمومی اقدام به متشنج کردن فضای جامعه از طریق شبکه‌های مجازی و کانال‌ها کرده و مشکلات درون سازمانی خود را به شکل غیراصولی مطرح می‌کنند، گفت: مردم حق دارند از ما خدمات بخواهند و این زمانی امکان‌پذیر است که دستگاه‌های اداری هماهنگ باشند در غیراینصورت مردم خسته و ناامید می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار