کد خبر: ۲۴۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 19 June 2016
رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: 300 میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده که از سوی دولت اخذ می‌شود در اختیار شهرستان آمل قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اسدالله تورنگ ظهر امروز در نشست با هیأت امنای شهرک صنعتی این شهرستان، اظهار کرد: صنعتگران آملی در شرایط سخت تحریم، تورم و رکود توانستند با صبر و تحمل از بحران‌ها بگذرند.

وی افزود: تحریم‌های طاقت‌فرسای اجانب و استکبارگران علیه ایران اسلامی بر روند فعالیت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش صنعتی بسیار تأثیر منفی داشت ولی عبور از این روند از سوی فعالان اقتصادی این شهرستان انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه دفاع از تلاش و فعالیت واحدهای صنعتی امری لازم است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای حمایت از تولید و صنعت دغدغه فراوان دارند و دولت‌مردان و رئیس جمهور نیز در پی حل مشکلات بخش صنعت هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان بخش خصوصی شکل‌دهندگان و مجریان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند، بیان کرد: شهرستان آمل از شهرهای شاخص در عرصه صنعت و تولید است.

تورنگ یادآور شد: آمل حدود 47 درصد صنعت مازندران را در اختیار دارد و با لطمه خوردن صنعت کشور، صنعتگران زیادی در این شهرستان دچار مشکل فراوان شدند.

صنعتگران در خط مقدم اقتصاد مقاومتی

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف برای رفع مشکلات بخش صنعت، اظهار کرد: ایجاد اشتغال با فعالیت صنعتگران شکل می‌گیرد و با حمایت از تولید می‌توان دست به اشتغال پایدار زد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به وجود منافعت صنعت به بخش شهری با ایجاد اشتغال، افزایش تولید و ساخت‌وساز شهری، ادامه داد: 300 میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده که از سوی دولت اخذ می‌شود در اختیار شهرستان آمل قرار گرفته است که این مهم می‌تواند در شرایط رکود و تورم به ساخت و ساز شهری کمک کند.

این مسؤول با بیان اینکه با توجه به رکود و تورم میزان صدور پروانه ساختمانی کاسته شده و ساخت‌وسازها به حداقل رسیده است، گفت: دوره چهارم شورای اسلامی شهر آمل با اتحاد و همدلی به فکر آبادانی و توسعه امور شهری است.

تورنگ با بیان اینکه بلوار ولایت شمالی در محدوده شهری به طول چهار و نیم کیلومتر برای کاهش ترافیک شهری به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: در ادامه عملیات اجرایی بلوار ولایت جنوبی از خیابان امام خمینی (ره) آغاز شده و با اختصاص بودجه لازم به سمت باغ توکلی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اختصاص بودجه برای ساخت بلوار کشاورز اتصالی میدان قائم تا بلوار بسیج، اظهار کرد: با ساخت این بلوار می‌توان از شدت ترافیک داخل شهری کاست.

تعریض و تملک در خیابان امام رضا (ع)

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه تعریض خیابان امام رضا (ع) امسال در اولویت فعالیت شورانشینان قرار دارد، ادامه داد: برای این منظور چندین مغازه تملک و کارشناسی شده و اعتبار زیادی اختصاص داده شد.

این مسؤول با اشاره به آغاز تملک بلوار قاسمی در آینده نزدیک، ادامه داد: با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان عمران شهرداری آمل قرارداد افزوده شدن چندین پارک محله طی سال جاری در این شهر منعقد شده است.

تورنگ بیان کرد: امروزه عملیات ایجاد پیاده‌روسازی در مرکز شهر و بازار در حال اجرا است تا بتوانیم برای رفت و آمد شهروندان فضای مناسبی ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اختصاص بودجه برای عملیات ایجاد میدان ابوالفضل (ع) در ورودی خیابان نور، گفت: یکی از مشکلات مهم این شهرستان وجود زباله است که طی نشست‌های مختلف با طرف ژاپنی که از شرکت‌های معتبر ایجاد کارخانه زباله‌سوز محسوب می‌شود امیدواریم در آینده زباله‌های این شهرستان به درستی از بین رفته و تولید انرژی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار