کد خبر: ۲۴۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 19 June 2016
شهردار بابل گفت: به‌منظور برخورد با تخلفات رانندگان تاکسی بی‌سیم‌های بابل، تجدید و تمدید قرارداد این تاکسی‌ها ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین بیژنی عصر امروز در جمع شهروندان بابل، اظهار کرد: نابسامانی‌هایی درباره وضعیت تاکسی بی‌سیم‌های بابل شناسایی شده است که در وضعیت و مدیریت جدید درباره تجدید و تمدید قرارداد این تاکسی‌ها تغییراتی اعمال شده است.

وی درباره نبود پارکینگ مناسب در این شهر، افزود: از دو جنبه این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد، احداث پارکینگ در مناطق پرتردد و شلوغ سطح شهر که کارهایی در گذشته توسط شهرداری و شورای شهر بابل انجام شده و کارهایی هم در دست پیگیری است.

شهردار بابل تصریح کرد: جنبه دیگر درباره فرهنگ استفاده از خودرو در مناطق پرتردد است که باید فرهنگ استفاده از پیاده‌روها و استفاده از دوچرخه و موتورسیکلت جایگزین خودرو شود.

این مسؤول از احداث چند پارک محله، بازارچه و سرای محله در بابل خبر داد و ادامه داد: با همکاری شورایاران احداث سرای و بازارچه محلات پیگیری می‌شود.

بیژنی از ساماندهی دست‌‎فروشان بابل خبر داد و بیان کرد: دست‌فروشان به محل تعیین‌شده در خارج از معابر اصلی شهر منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: شاید برخی دست فروشان در ساعات روز اقدام به دست فروشی در برخی مناطق کنند اما نیروهای سد معبر شب ها در حدفاصل چهارسوق تا سنگ پل مستقر بوده ، دست فروشان را کنترل و به جای تعیین شده هدایت می کنند.

شهردار بابل در ادامه ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک نیروهای سد معبر به صورت متحدالشکل با امکانات و اختیارات ویژه دست‌فروشان را براساس ضوابطی که تعریف می‌شود، ساماندهی کنند.

این مسؤول درباره وضعیت فرهنگی در سطح شهر بابل، خاطرنشان کرد: شهرداری نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی سطح شهر داشته که فعالیت و راه‌اندازی مدیریت فرهنگی اجتماعی ورزشی بابل در راستای توجه به مقوله فرهنگ بوده است.

بیژنی اظهار کرد: در گذشته واحد فرهنگی وجود نداشته و کارها به صورت جزیره‌ای، سلیقه‌ای و فردی بدون تفکر جمعی انجام می‌شد که بعد از سالیان سال واحد فرهنگی اجتماعی ورزشی در شهرداری بابل تشکیل و از کارشناسان مجرب فرهنگی نیز در این مدیریت استفاده شده است.

وی گفت: آنچه که مطالبه فرهنگی است وظیفه واحد فرهنگی شهرداری بابل است تا با بهره‌مندی از افراد متعهد و متخصص به این مطالبات به‌درستی پاسخ دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار