کد خبر: ۲۴۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 20 June 2016
فرمانده انتظامی شهرستان " آمل"، از انهدام باند بزرگ سرقت احشام با شناسایی و دستگیری20متهم به سرقت و کشف چهار میلیارد ریالی اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه مازندران، ولی الله گنجیان مقدم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و دیگر عوامل انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه جرم دریافتند، سارقان با استفاده از دو خودروی پیکاپ و نیسان شبانه به محل اسکان دام عزیمت کرده و پس از مسموم کردن سگ های گله یا تخریب دیوار و درب دامداری ها، اقدام به سرقت احشام می کنند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی با  انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، سرکرده باند سرقت به نام " اصغر- ع " را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

گنجیان مقدم، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات موفق شدند، 19متهم دیگر از اعضای این باند بزرگ را که در امر سرقت و خرید و فروش احشام مسروقه فعالیت داشته اند، شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه که توسط ماموران پلیس  آگاهی کشف شد، چهار و نیم میلیارد ریال است، افزود: متهمان در تحقیقات وب ازجویی های فنی پلیس به 32 فقره سرقت احشام در سطح شهرستانهای" آمل، محمودآباد و نور " اعتراف کردند.

گنجیان مقدم گفت: سارقان برای از بین بردن رد مال مسروقه و عدم توانایی مالباختگان برای شناسایی اموال با تشکیل شبکه ای از سرقت، احشام را با هم مبادله می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل،گفت: شهروندان در صورت برخورد با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار