کد خبر: ۲۴۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ 20 June 2016
سپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: مشکل حقوقی 17 هزار مترمربع استادیوم آزادی این شهرستان برطرف می‌شود.
به گزارش بلاغبه نقل از بصیرنیوز، کاظم رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در نشستی که با مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد، قرار بر این شد تا مشکلات حقوقی زمین ۱۷ هزار متری ورزشگاه شهید آزادی برطرف و این مجموعه در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری تفاهم‌نامه با کمیته امداد هستیم تا مشکلات حقوقی مابقی زمین‌ها برطرف شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه بودجه‌هایی که از این شهرستان رفت آیا برگشت داده می‌شود، گفت: متاسفانه بودجه‌های کلانی از این شهرستان که حدود ۸۰۰ میلیون تومان بود، به اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرجوع شد و به این دلیل که بودجه‌ها سالانه بسته می‌شود، دیگر راهی برای بازگشت آن وجود ندارد.  

رنجبر با اشاره به اینکه استادیوم آزادی دارای مشکلات حقوقی است و نمی‌توانیم این مجموعه را به عنوان تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره معرفی کنیم، تصریح کرد: برای تکمیل طرح‌های نیمه کاره زمین‌های روستاهای کاردگرمحله و حسین آباد را به اداره‌کل معرفی کردیم.

وی در پایان گفت: اگر مشکلات حقوقی ورزشگاه آزادی برطرف شود، و همچنین مغازه‌های ورزشی، خوابگاه، زمین تنیس، استخر، سایت اداره ورزش شهرستان، خانه والیبال و پیست دوومیدانی از جمله مواردی است که در این مجموعه قرار خواهند گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار