کد خبر: ۲۴۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 21 June 2016
مسؤول دبیرخانه شورای هماهنگی مواد مخدر در ساری، از امحای 1200 کیلوگرم مواد مخدر در پارک ملل ساری خبر داد.

محمد ذلیکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر به ریاست فرماندار ساری، اظهار کرد: یک تن و 200 کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشف شده در شهرستان ساری ساعت 10 صبح روز سوم تیرماه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران کل استان در پارک ملل ساری امحا می‌شود.

وی با اشاره به 5 تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: به‌مناسبت شب‌های احیا این برنامه زودتر برگزار می‌شود.

مسؤول دبیرخانه شورای هماهنگی مواد مخدر ساری، راهپیمایی مهد کودک‌ها با شعار آشنایی با مضرات اعتیاد در 5 تیر ماه امسال را دیگر برنامه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و دهیاری و بخشدار مرکزی مسابقه ورزشی فوتبال افراد آسیب‌پذیر نوبنیاد ساعت 10:30 دقیقه صبح 8 تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

ذلیکانی به برگزاری مسابقه طناب‌کشی در منطقه 75 دستگاه ساری ساعت 10:30 دقیقه صبح روز 9 تیر ماه اشاره کرد و ادامه داد: گردهمایی آموزشی با حضور دهیاران و انجمن‌هایی که در ترک اعتیاد مشارکت می‌کنند روز 12 تیر ماه در سالن ارشاد با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کلاس آموزشی برای آگاه‌سازی بسیجیان در حوزه مواد مخدر در حسینیه عاشقان کربلای ساری خبر داد و تصریح کرد: این کلاس در تاریخ 10 تیر ماه با حضور بسیجیان و کمیته پیشگیری و افرادی که در برابر موادمخدر مقاومت می‌کنند دایر می‌شود.

مسؤول دبیرخانه شورای هماهنگی مواد مخدر ساری با اعلام اینکه کمیته امداد و بهزیستی در کمک به اشتغال و کمک بلاعوض به مناطق 75 دستگاه، کوی نوبنیاد و کوی غفاری نقش ویژه‌ای‌ دارند، یادآور شد: بحث دیدار با خانواده شهدایی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود.

ذلیکانی در پایان با اشاره به مصوبات جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، تأکید کرد: مبارزه با مواد مخدر همکاری همه مردم و دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی در پایان گفت: سه منطقه پارک روشن، شمس و پارک امام حسین (ع) (شهرداری) برای برپایی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی از عوارض مصرف مواد مخدر انتخاب شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار