همایش زنجیره‌ای تدبیر و امید قائم‌شهری‌ها در حالی دوشنبه‌شب در این شهرستان برگزار شد که بسیاری از مهمانان با دهان روزه و با در دست داشتن کارت دعوت، گرسنه و تشنه در محوطه سرگردان شده و به خانه‌های خود بازگشتند.
کد خبر: ۲۴۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 21 June 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، همایش زنجیره‌ای تدبیر و امید در حالی دوشنبه‌شب در قائم‌شهر هم برگزار شد که حدود 7 روز از 24 خردادماه سالروز آنچه که گفته می‌شود پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات 24 خرداد ماه 92 است، گذشته است.

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم مزین و نواختن سرود ملی شروع شد.

مجری، برنامه را با پیش مقدمه‌ای از خلق حماسه مردم در 24 خرداد 92 ادامه داد و به تعریف و تمجید از دولت تدبیر و امید و کارها و اقدامات دولت در ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه پرداخت.

جمعیت زیادی آمده بودند و فضای پیش‌بینی شده جوابگوی ازدحام جمعیت نبود و همین امر مشقت حاصل از کمبود سیستم سرمایشی و خنک کننده را دو چندان می‌کرد.

 ازدحام جمعیت و کمبود جا از مواردی بود که دیده می‌شود و طبق شنیده‌ها، قرار بر این بود که تعداد دعوت شده‌ها 600 نفر باشد اما با اطلا‌ع‌‌رسانی در تلگرام و فضای مجازی این رقم به دو برابر رسید و همین امر شرایط را برای مهمانان و مسؤولان برگزاری سخت کرده بود.


مهمانان رأس ساعت 18 در سالن حاضر شده و با دهان روزه و با نهایت صبوری تا پایان برنامه نشستند و برخی‌ها هم به دلیل نبود جا ایستاده نظاره‌گر بودند.

با پایان یافتن سخنرانی‌ها از مردم دعوت شد تا به سالن پذیرایی برای صرف افطار بروند که این امر برای بیش از نیمی از مهمانان میسر نشد و با توجه به اینکه تالار محل برگزاری همایش در حاشیه اتوبان قرار داشت و دسترسی به مواد غذایی و چای سخت بود.

مهمانان با دهان روزه و با در دست داشتن کارت دعوت، گرسنه و تشنه در محوطه سرگردان شده و به خانه‌های خود بازگشتند و این بی‌تدبیری و دعوت بدون برنامه‌ریزی از سوی مسؤولان برگزار کننده جای سؤال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار