کد خبر: ۲۴۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 21 June 2016
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری اعضای 5 باند از سارقان در مدت یک‌ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علیرضا قدیمی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی این فرماندهی که با حضور مدیران و مسؤولان شهرستانی برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه محصولی از کشفیات باند سارقانی بود که اقدام به سرقت در شهرستان چالوس و شهرهای مجاور کردند، است.

وی با اعلام اینکه پلیس آگاهی شهرستان چالوس در سال گذشته به‌عنوان آگاهی برتر استان شناخته شد، افزود: افراد بزهکار باید بدانند که شهرستان چالوس برای انجام کارهای قاچاق و هر نوع تخلفی ناامن است.

فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اینکه در طول یک‌ماه گذشته 5 باند سرقت در این شهرستان شناسایی شد، تصریح کرد: در نمایشگاه کشفیات امروز حدود نیم‌میلیارد ریال از اموال مسروقه کشف شد.

وی با تأکید بر آگاهی‌بخشی خانواده‌ها در زمینه ثبت شماره سریال اجناس و کالاهای مورد استفاده یادآور شد: با ثبت شماره سریال کالاها در صورت به سرقت رفتن اموال کار شناسایی و پیدا کردن اموال مسروقه برای آنها راحت می‌شود.

قدیمی با بیان اینکه در ماه رمضان انجام کارهای بزه و قاچاق درصد کمتری دارد، افزود: از دیگر اقداماتی که توسط فرماندهی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان در سال‌جاری صورت گرفت شناسایی باند قاتلانی بود که در استان‌های مجاور اقدام به قتل کرده و در این شهرستان مخفی شده بودند.

این مسؤول با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان چالوس که سبب می‌شود تا افراد غیربومی به راحتی مبادرت به انجام بزه کنند، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از انجام سرقت و تخلفات باید در فروشگاه‌های بزرگ دوربین‌های مداربسته نصب شود و پایش تصویری شهر نیز در 16 نقطه شهر انجام شود تا به این ترتیب آمار جرم و جرائم به حداقل برسد.

فرمانده انتظامی چالوس با بیان اینکه 100 مأموریت در حوزه انتظامی تکلیف شده است، اظهار کرد: امروز انجام مفاسد اخلاقی پررنگ شد و گرایش به حجاب نیز در حال کم‌رنگ شدن است که با توجه به اینکه کشور جمهوری اسلامی توأم با رافت و تذکرات اسلامی است بنابراین با پیشنهاد امام جمعه اقداماتی انجام گرفت تا نیروهای امر به معروف و نهی از منکر بیشتر ملموس شود.

وی از استقرار نیروهای یگان ویژه در طرح‌های سالم‌سازی دریا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 80 درصد کاهش غرقی داشت که باید تلاش کرد تا این رقم امسال نیز کمتر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار