کد خبر: ۲۵۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 22 June 2016
فرماندار بابل با اشاره به جابه‌جایی‌های انجام‎شده در شهرداری بابل، گفت: اساساً شهردار حق دارد برای خدمات مطلوب‌تر و بهتر از نیروهای توانمند، متخصص و نزدیک با آرمان و برنامه‌های خویش استفاده کند و جابه‌جایی نیروها امری طبیعی است.

محمدتقی عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد برای دستیابی به مطامع شخصی منافع عمومی را به خطر بیاندازد، اظهار کرد: منکر این امر نیستم که برخی خواسته‌ها و درخواست‌ها از سوی اعضای شورای شهر و مسؤولان از شهردار وجود دارد اما اجابت این خواسته‌ها نباید منافع عمومی را دچار مشکل کند.

وی ادامه داد: مدیر باید در خدمت به مردم موفق باشد و با سعه صدر، صبر و مقاومت مسیر خود را طی کند، به برنامه‌های خود اعتماد داشته و با صلابت اهداف و برنامه‌های خود را انجام دهد که این امر شرط موفقیت است.

فرماندار بابل درباره جابه‌جایی‌های انجام‎شده در شهرداری بابل یادآور شد: اساساً شهردار حق دارد برای خدمات مطلوب‌تر و بهتر از نیروهای توانمند، متخصص و نزدیک با آرمان و برنامه‌های خویش استفاده کند و جابه‌جایی نیروها امری طبیعی است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر عدم پرداخت بدهکاری‌های دستگاه‌های اجرایی به شهرداری بابل گفت: داشتن مطالبات از دستگاه‌های اجرایی امری طبیعی است و هر دستگاهی مطالبات خود از دیگر دستگاه‌ها را به ما انعکاس دهد به دستگاه مربوطه تذکر داده و پیگیر مطالبات آنها می‌شویم.

عباسپور در پایان کمبود اعتبار را مهم‌ترین دلیل پرداخت نکردن مطالبات دستگاه‌های اجرایی به شهرداری بابل برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار