قاری بین‌المللی کشور مصر استاد «عبدالناصر حرک» با آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران دیدار کرد.
کد خبر: ۲۵۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 22 June 2016

به گزارش فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز همزمان با شانزدهم ماه مبارک رمضان قاری بین‌المللی کشور مصر استاد «عبدالناصر حرک» با آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در این دیدار برپایی محافل انس با قرآن کریم را یکی از برنامه‌های اثرگذار اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان دانست و گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه و به ویژه نسل جوان است.

آیت‌الله نورالله طبرسی بر لزوم جذب جوانان به اماکن مذهبی برای بهره‌گیری از کلام وحی در ایام ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: حضور قاریان مصری در محافل قرآنی موجب ایجاد شور و نشاط قرآنی بین جامعه و افزایش سطح قرائت قاریان می‌شود.

وی توجه به تفسیر و قرائت قرآن در این ماه را جلوتر از روزه عنوان کرد و افزود: ماه رمضان فرصت نورانی و طلایی برای تقرب بیشتر به خدا است، بنابراین باید از همه لحظات آن برای نهادینه شدن فرهنگ دینی در جامعه استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه افزایش آگاهی مردم از اهمیت و جایگاه ماه رمضان موجب حفظ حرمت و موضوعات دینی در این ماه نورانی می‌شود، گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و باید برای ترویج فرهنگی قرآنی بیشتر تلاش کرد.

به گزارش فارس، قاری بین‌اللملی کشور مصر با حضور در استان مازندران به اجرای 9 محفل انس با قرآن کریم می‌پردازد که تاکنون پنج محفل قرآنی برپا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار