کد خبر: ۲۵۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 22 June 2016
مدیر شهرک‌های صنعتی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از وجود 280 واحد صنعتی ناحیه صنعتی سوادکوه خبر داد و گفت: حدود 100 واحد صنعتی در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی فعال هستند

ابراهیم قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه سه شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی فعالیت می‌کنند، گفت: شهرک صنعتی بشل سوادکوه‌شمالی، شهرک صنعتی شور‌مست سوادکوه و ناحیه صنعتی اسلام‌آباد سوادکوه‌شمالی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مساحت شهرک‌ها و ناحیه صنعتی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی 244 هکتار است، افزود: شهرک صنعتی بشل سوادکوه‌شمالی به عنوان بزرگ‌تر‌ین شهرک صنعتی مازندران با مساحت 200 هکتار، شهرک صنعتی شور‌مست با 35 هکتار و ناحیه صنعتی اسلام‌آباد با 9 هکتار فعالیت می‌کنند.

مدیر شهرک‌های صنعتی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از وجود 280 واحد صنعتی ناحیه صنعتی سوادکوه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: حدود 100 واحد صنعتی در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی فعال هستند و بقیه واحد‌ها به دلیل در حال ساخت بودن، مشکل بودجه، سرمایه در گردش، اهلیت فعالیت، تحریم‌ها، اختلاف بین شرکا و وضعیت بازار عرضه و تقاضا در مرحله ایجاد آمادگی برای فعالیت، رکود و یا نیمه‌تعطیل قرار دارند.

قدمی با بیان اینکه ایجاد زیر‌ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی به عنوان وظیفه قانونی شهرک صنعتی است، اظهار کرد: تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بشل با هزینه 3 میلیارد تومان در فاز آخر تکمیل قرار دارد و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برنامه‌ریزی برای گاز‌کشی در شهرک صنعتی شور‌مست و ناحیه صنعتی اسلام‌آباد خبر داد و گفت: برای گازرسانی شهرک صنعتی شورمست اعتبار قوی قرار دادیم و برای ناحیه صنعتی اسلام‌آباد هم امسال اعتبار در نظر گرفته شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جهت اطلاع
|
United States
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
مثل اینکه مملکت می خواهد ور شکسته شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار