کد خبر: ۲۵۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 22 June 2016
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران این جمعیت در سه ماهه نخست امسال با انجام یک‌هزار و 783 عملیات امداد و نجات خدمات مورد نیاز را به 8 هزار و 337 نفر از مصدومان و متاثرین از حوادث مختلف ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در سه ماهه نخست امسال با اجرای یک‌هزار و 783 عملیات امداد و نجات خدمات مورد نیاز را به 8 هزار و 337 نفر از مصدومان و متاثرین از حوادث مختلف ارائه کردند.

وی افزود: از این تعداد 410 مورد مربوط به عملیات امداد و نجات جاده‌ای، 131 فقره مربوط به امداد و نجات شهری، 572 مورد مربوط به عملیات امداد و نجات ساحلی و دریایی، 10 مورد مربوط به حوادث برف و کولاک، 10 فقره مربوط به سیل و آب‌گرفتگی، دو مورد مربوط به حوادث صنعتی و کارگاهی و 29 مورد مربوط عملیات امداد و نجات کوهستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: اجرای یک فقره عملیات اطفای حریق در اراضی جنگلی و مراتع، سه فقره عملیات امداد در رانش زمین، یک فقره عملیات مربوط به ریزش آوار، یک مورد نیز مربوط به ارائه خدمات مناسبتی و 612 مورد نیز ارائه خدمات لازم به مراجعان پایگاه‌های امداد و نجات از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان در سه ماهه امسال بوده است.

این مسؤول ادامه داد: در دو مورد هم از ظرفیت بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر برای اجرای عملیات امداد و نجات استفاده شد.

اکبری خاطرنشان کرد: انتقال 539 نفر از مصدومان به مراکز درمانی، ارائه خدمات اسکان اضطراری به 398 نفر و ارائه خدمات درمان سرپایی و کمک‌های اولیه به 7 هزار و 530 نفر از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در سه ماهه نخست سال گذشته بوده است.

وی گفت: در این عملیات‌ها بیش از 8 هزار و 556 نفر روز امدادگر و نجاتگر در قالب 2 هزار و 424 تیم مجهز امدادی با به‌کارگیری 730 دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار