کد خبر: ۲۵۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 23 June 2016
رئیس اداره محیط آمل نسبت به انباشت زباله و سرازیر شدن شیرابه زباله مرکز دفن این منطقه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران، بهمن صادق نژاد امروز در جلسه پسماند و نخاله های ساختمانی آمل با اشاره به اینکه ممنوعیت فروش مواد غذایی در حاشیه راه ها به نیروی انتظامی و اداره راه واگذار شده است اما محیط زیست نیز در این زمینه در شهرستان همکاری دارد، اظهار کرد: تا زمان راه اندازی زباله سوز آمل زمان زیادی نیاز است و سازمان پسماند تنها  25 کامیون خاک بر روی زباله ها در مرکز عمارت می ریزد.

وی با بیان اینکه سرازیر شدن شیرابه در مرکز دفن زباله آمل وضعیت را وخیم کرده است، افزود: روزانه تنها یک تن آهک در بر روی حجم زیادی زباله ریخته می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مدیریت مرکز دفن زباله آمل مناسب نیست، گفت: مرکز دفن زباله آمل دیگر گنجایش ندارد اما اگر مدیریت می شد امروز این مرکز اینگونه نبود.

رئیس محیط زیست آمل تصریح کرد: برخی درختان منطقه به دلیل شیرابه خشک شده است و در این زمینه محیط زیست پرونده ای را به محکمه قضایی ارسال کرده که در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه شیرابه های مرکز دفن زباله در حال سرازیر شدن به آب های جاری هستند، گفت: واحدهای پذیرایی هراز در حال فعالیت هستند و بخشداری نیز بر این واحدها نظارت کامل دارد تا آلودگی زیست محیطی ایجاد نکند.

صادق نژاد عنوان کرد: واحدهای پذیرایی موظف به  ایجاد سپتینگ هستند  و برای کاهش آلودگی رودخانه هراز می توان از بخش های مختلفی کمک گرفت.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار