کد خبر: ۲۵۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 23 June 2016
فرمانده انتظامی مازندران گفت: با 5 برابر شدن دستگیری خرده فروشان کشفیات مواد مخدر در سه ماهه سال 95، 61 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا منطقه مازندران، سید محمود میرفیضی امروز در حاشیه امحای موادمخدر در ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به امحای یک هزار و  200 کیلوگرم مواد مخدر غیر دارویی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: در سه ماه سالجاری 650 کیلوگرم موادمخدر کشف شده است.

وی افزود: با 5 برابر شدن دستگیری خرده فروشان کشفیات مواد مخدر در سه ماهه سال 95، 61 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران امحای مواد مخدر را یکی از اقدامات مهم در پیشگیری از اعتیاد دانست و  تصریح کرد:  خانواده‌ها باید در حوزه مراقبت از فرزندان خود در حوزه پیشگیری وارد شوند و در سال جاری برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در اولویت برنامه نیروی انتظامی استان قرار دارد.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی و امنیای استاندار مازندران نیز گفت: 30 منطقه آلوده استان با تلاش نیروی انتظامی و همه دستگاه ها بهسازی و پاکسازی شد.

علیرضا یونسی با بیان اینکه اکنون در محل های آلوده سابق استان قاچاق به کمتر از 10 درصد رسیده است، افزود: طرح جامع مبارزه با اعتیاد با همکاری همه دستگاهها در استان مازندران اجرایی می شود و خانواده ها باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار