همه جان باختگان و مصدومان حادثه در قسمت بار نیسان نشسته بودند/ وجود بسیاری از مشکلات در آن همواره نام خود را در لیست محورهای خطرآفرین مازندران ثبت کرده است.
کد خبر: ۲۶۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸ 14 July 2016

به گزارش تابناک مازندران، امروز وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو نیسان با 8 نفر مسافر! در جاده زیبا و دلفریب اما خطرناک و کشنده فیروزجاه در شهرستان بابل دیر نپائید که با نفوذ تصاویر به شبکه های مجازی روحیه مخاطبان را نیز مکدر کرد.

این نیسان مسافرکش در جاده فیروزجاه به سمت شیخ موسی بابل در حال حرکت بود که ناگهان به دلایل نامعلوم واژگون شد تا در جریان این حادثه مرگبار سه خانم۷۰ ، ۱۳ و ۱۵ ساله و یک مرد ۲۳ ساله به طرز ناگواری جان بسپرند.


نوای مرگ دوباره در جاده فیروزجاه/ جاده آدمکش یا نیسان مسافرکش+ تصاویر +16

همچنین در این حادثه دو خانم ۱۵و ساله ۲۵و دو مرد ۳۳و ۱۷ ساله دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و صورت و کتف شدند.

گفته شده همه جان باختگان و مصدومان حادثه در قسمت بار نیسان نشسته بودند که انحراف خودروی نیسان و سهل انگاری محرز راننده سبب این حادثه شد.

نوای مرگ دوباره در جاده فیروزجاه/ جاده آدمکش یا نیسان مسافرکش+ تصاویر +16

جاده فیروزجاه محوریست که شهر گلوگاه مرکز بخش بندپی را به دهستان فیروزجاه و مناطق ییلاقی بندپی متصل می کند و در حقیقت شریان حیاتی این منطقه است.

این جاده روستاهای متعدد این منطقه را به مرکز بخش متصل کرده و در دهۀ های اخیر گسترش یافته است اما وجود بسیاری از مشکلات در آن همواره نام خود را در لیست محورهای خطرآفرین مازندران ثبت کرده است.

نوای مرگ دوباره در جاده فیروزجاه/ جاده آدمکش یا نیسان مسافرکش+ تصاویر +16

این جاده با پیچ های خطرناک خود در برخی از ساعات شبانهروز به شدت مهآلود می شود و اگر خط کشی وسط وجود نداشته باشد عبور و مرور در آن با محدودیت فراوان و ممانعت عملی همراه خواهد بود.

نوای مرگ دوباره در جاده فیروزجاه/ جاده آدمکش یا نیسان مسافرکش+ تصاویر +16

اما با وجود اعتراض های متعدد مردم و نخبگان این منطقه هنوز هم مشکلات مرگبار این محور به قوت خود باقیست و مردم نظاره گر حوادث ناگوان آن هستند.

انتهای پیام
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید یداله نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
باسلام .جاده فیروزجاکه اصلی ترین جاده که چندین روستاها ومناطق یلاقی رابه هم متصل میکندچندین سال است که به حال خود رها شده است ودارای رانشهای متعدددرمسیرراه به چشم میخورد نداشتن تابلوهای هشداردهنده مناسب نداشتن خط سفیدوسط جاده مناسب وچاله های متعدد درداخل جاده باعث شاهد تصادفات ناگواردراین محورمیشویم ازمسعولین خواهش میکنیم یک فکراساسی برای این جاده بکنن که هرساله شاهد اینگونه تصادفات دلخراش نباشیم .به امید دیدار .خداحافظ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار