کد خبر: ۲۶۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 19 July 2016
روز دوشنبه مامور سد معبر شهرداری قائم شهر با دستفروشی درگیر که به زد و خورد و صدمات شدید جسمی منجر شد. خبر این حادثه نقل محافل شهر شده و مازندنومه این حادثه را از طریق فرماندار و رییس شورای شهر قائم شهر پیگیری کرده است.

 دیروز در قائم شهر ماموران سد معبر شهرداری این شهر با جوانی درگیر شدند که به زد و خورد منجر شد.

شاهدان عینی می گویند جوان در پشتیبانی از یک پیرزن دست فروش جلوی بانک رفاه، با ماموران شهرداری درگیر شد.

ابتدا شنیده شد جوان مضروب در بیمارستان رازی قائم شهر به کما رفته است، اما ساعاتی بعد این خبر در فضای مجازی پیچید که جوان که اهل آمل بود، از بیمارستان مرخص شد و به شهرش بازگشت، اما مامور شهرداری به دلیل ضربه های شدیدی که به او وارد شد به اتاق عمل انتقال یافت.

برای پیگیری این خبر ابتدا در ساعت 17 روز گذشته، به مهدی محمدی -فرماندار قائم شهر- تلفن کردیم. او با بیان اینکه دو قبل(ساعت 15) از موضوع مطلع شده، اظهار کرد: پیگیری موضوع از طریق شهرداری و شورای شهر می شود و با شهردار صحبت خواهد کرد.

محمدی به خبرنگار ما گفت: یک ساعت دیگر و پس از کسب اطلاعات دقیق تر موضوع را رسانه ای خواهد کرد. ساعت 21 دوباره با فرماندار قائم شهر تماس گرفتیم که پاسخ نداد.

در ادامه پیگیری ها عصر روز گذشته به سعید میرزایی -رئیس شورای شهر قائم شهر- هم تلفن کردیم که او گفت: از طریق شبکه مجازی مطلع شده و به دلیل حضور در مطب پزشک فرصت پیگیری حادثه را نداشته است.

او نیز مانند فرماندار قول پیگیری و پاسخگویی را به ما داد که دوبار در ساعت های 21 دیشب و 8 صبح امروز با این مقام مسئول مدیریت شهری تماس گرفتیم، اما به تلفن خود پاسخ نداد.

نزدیک به 24 ساعت از این حادثه که هم چنان نقل محافل مردمی است، گذشته اما مقامات شهرستان هنوز پاسخی شفاف درباره چرایی وقوع و ریشه این نزاع نداده اند و همین به بازار شایعات دامن زده است.

 
 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
مقصر اقای قالیباق است که اجازه برخورد به افرادش را میدهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار