کار به جایی رسیده بود که حتی کودکان در کوچه وخیابان از ما میپرسیدند در تامین اجتماعی چه خبر است؟/ نمی‎شود در استخدام پارتی بازی کرد!/گر این افراد واقعا قالیباف باشند باید کوچه و خیابان مازندران را با قالی فرش کرد!
کد خبر: ۲۶۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 21 July 2016
به گزارش تابناک مازندران، سیدعلی‌اصغر محمودی مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران از وضعیت تامین اجتماعی کشور در دولت احمدی نژاد تا میزان حقوق ماهیانه خود همه را بازگو کرد.

وی به وضعیت ناگوار سازمان تامین اجتماعی و مسئولیت خود در دولتهای گذشته اشاره کرد و تاکید کرد: من آدم سیاسی نیستم و از تخریب هم خوشم نمیآید اما واقعیت را باید بگویم، در دولتهای احمدی نژاد و خاتمی سمت داشتم، اما در دولت گذشته به تنهایی 8 مدیر عامل در سازمان تامین اجتماعی عوض کردیم!

کار به جایی رسیده بود که حتی کودکان در کوچه وخیابان از ما میپرسیدند در تامین اجتماعی چه خبر است؟ ببینید با سازمانی به این عظمت یعنی بزرگترین شرکت بیمه گذار در کشور و حتی خاورمیانه چه کردند که 8 مدیرعامل عوض شد!

حالا در سازمان تامین اجتماعی بعد از سه دهه فردی پاکدست از بدنه سازمان تامین اجتماعی به کار گمارده شده که حتی طی نامه ای به دولت فیش حقوقی 12 میلیونی خود را زیاد دانسته و گفته بود 5 میلیون تومان ماهیانه برایم کافی است.

در دولت قبلی یک مدیر خارج از بدنه تامین اجتماعی از وزارت کشور آورده بودند به مجموعه مازندران ... حساب کنید چه بلایی بر سر تامین اجتماعی مازندران آوردند....

بر اساس قانون اگر بیمه شده ای فوت کند باید در 10 سال قبل از مرگ حداقل 365 روز و در سال آخر زندگی 90 روز بیمه داشته باشد اما اگر این90 حتی بشود 89 روز، مستمری به خانواده وی تعلق نمیگیرد و این جزء قانون است اما مورد داشتیم برخی خانواده ها تاریخ آگهی ترحیم فرد فوت شده خود را تغییر دادند که بتوانند از مستمری بهرهمند شوند!

در دولت قبل مبالغ همسان سازی توسط دولت پرداخت نشد و همین مساله موجب شد مطالبات بازنستگان پرداخت نشود و حالا با وجود تلاش دولت، مجلس و دغدغه رهبری، پرداخت این مطالبات اعتبار زیادی می خواهد که همچنانبرای تامین آن تلاش میشود....و مطالبه به حقی است زیرا با این وضعیت تورم و میزان حقوق ها، گذران زندگی کار مشکلی است.

محمودی در پاسخ به سوالی در مورد استخدام های بدون روال قانونی و فامیلی در این اداره کل و استخدام فرزندان برخی مدیران قبلی تامین اجتماعی مازندران در همین مجموعه گفت: پسر خود من در آزمون استخدامی شرکت کرد و موفق نشد و من کاری برای او نکردم زیرا حتمی خوب آماده نبود... و همین پاسخ من به یک جانباز بزرگواری بود که برای کمک به استخدام فرزندش به دفتر من مراجعه کرده بود...

حالا آزمونهای استخدامی توسط سازمان سنجش برگزار میشود و این سازمان هم در کار خود خبره است یعنی هیچ پارتی بازی نمیشود کرد!!

الان در مازندران 40 هزار نفر بیمه قالیبافی شده اند که اگر این افراد واقعا قالیباف باشند باید کوچه و خیابان مازندران را با قالی فرش کرد!

این مساله اعتراض اتحادیه فوق را نیز دربر داشته است و ما مجبور شدیم با راستی آزمایی و بازرسی های ترکیبی با کارشناسان این اتحادیه بیمه برخی افراد غیرمرتبط را قطع کنیم.

وی در پایان درمورد میزان حقوق خود نیز گفت: هفته گذشته بر اساس قانون کلیه مدارک ومستندات مربوط به حقوق دریافتی خود را به بازرسی استان ارائه کرده ام (و با کمی تفره رفتن..) الان پایه حقوق من با 28 سال سابقه و دیگر موارد موجود سه میلیون و خورده ای است که البته افزودنی ها و کسوراتی هم دارد که نمیتوانم دقیق حساب کنم چون متغیر است.

انتهای پیام/


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیچارگان
|
United States
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
دادکاه عدلی نیست ووردکند صندوق حقالناس بدلیل غارت اینک باید کارمندی که سی سال خدمت کرده بدون احتساب اضافه کاری بازنشست شود خیانت مبرهن به حقوق فردی و اجتماعی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار