کد خبر: ۲۶۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 23 July 2016
امام جمعه میاندورود با بیان اینکه ساخت مجتمع فرهنگی این شهرستان نیازمند عزم جدی است، گفت: همه مسؤولان دستگاه‌ها‌ی اجرایی نیازمند به تقویت روحیه انقلابی هستند تا مشکلات را با پشتکار و عزم راسخ بررسی و رفع کنند.

حجت‌الاسلام رضا محمدنسب بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه زیربنای همه کارها، فعالیت‌های فرهنگی است، اظهار کرد: مهم‌ترین فعالیت فرهنگی حضور در نماز جمعه است که مسؤولان موظف به شرکت در آن هستند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیازمند مشارکت همه‌جانبه است، تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های هدفمند می‌طلبد که همه با هم و در کنار یکدیگر همکاری و مساعدت داشته باشند.

امام جمعه میاندورود با انتقاد از بحث صادرات و واردات، خاطرنشان کرد: زمانی که کشاورز میوه یا برنج را برداشت می‌کند با دغدغه مواجه است که این مسائل در بیشتر مواقع موجب افت انگیزه کشاورز به تولید محصولات می‌شود.

محمدنسب با اعلام اینکه ساخت مجتمع فرهنگی این شهرستان نیازمند عزم جدی است، ادامه داد: همه مسؤولان دستگاه‌ها‌ی اجرایی نیازمند به تقویت روحیه انقلابی هستند تا با عزم راسخ و پشتکار مضاعف مشکلات و معضلات به‌خصوص در زمینه‌های فرهنگی را بررسی و رفع کنند.

 وی در پایان گفت: در 9 ماه حضور و فعالیتم در این شهرستان مشاهده کردم که همه مردم با یکدیگر همراه و هم قدم هستند و در این مسیر تعامل، به هیچ یک از مسؤولی  اجازه نمی‌دهم که قصد تخریب کسی را داشته باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
دشمن میخواهد در کشور هرج و مرج شود؛ بی ایمانی باشد؛ بی اعتمادی به حکومت باشد و در سایه این هرج و مرج و اغتشاش، یک دیکتاتوری را سرِ کار بیاورد. اولین هدف دشمنان اين است كه ملت را نسبت به نظام اسلامى دلسرد و نااميد كنند؛ بيشتر تبليغات و شايعه‌پراكنى آنها متوجه به اين هدف است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار