حاضرم برای كاروان المپيك ايران به صورت افتخاری طراحی كنم، زيرا آبروی كاروان ايران آبروی تك تك ایرانی ها است و لباس كاروان معرف فرهنگ ایران است.
کد خبر: ۲۶۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 24 July 2016

به گزارش تابناک مازندران، در شرایطی که تنها چند روز به اعزام کاروان ایران به بازی های المپیک برزیل باقی مانده و همه چیز نیازمند آرامش است، رونمایی از لباس عجیب کاروان اعزامی ایران تعجب همگان را برانگیخت و این لباسهای گشاد و مضحک دستمایه برخی لطیفه های اعضای تیم اعزامی ایران و فعالان شبکه های مجازی قرار گرفت.

خوشبختانه مسئولان ورزش و کمیتهملی المپیک با قبول سوتی داده شده و ایرادات موجود در این لباسها سریعا پیگیر تغییر فرم آنها شده اند اما در این سوی کشور یعنی مازندران که به تنهایی حدودا یک چهارم ورزشکاران اعزامی را تامین کرده است یک طراح لباس برای طراحی لباسهای کاروان ایران به صورت رایگان اعلام آمادگی کرده است.

ركسانا عليجانزاده استاد و مدير گروه طراحی پوشاك در دانشگاه جامع علمی كاربردی، طراح برگزیده کشور، داور بین المللی طراحی دوخت و استاد دانشگاه هنر شریعتی تهران دیروز اعلام كرده با كمال ميل حاضر است برای كاروان المپيك ايران به صورت افتخاری طراحی كند، زيرا آبروی كاروان ايران آبروی تك تك ایرانی ها است و لباس كاروان معرف فرهنگ ایران است.

وی یک طراح بابلی است که اتفاقا از شهرستان ورزشخیز بابل نیز به تنهایی 4 نفر به این مسابقات مهم و جهانی راه یافته اند.

انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار