کد خبر: ۲۶۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 25 July 2016
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح مسئله ورود به مباحث انتخابات شورای شهر زود است، گفت: روال تأیید و رد صلاحیت‌ها مبانی قانونی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی یکشنبه‌شب در جلسه علنی شورای شهر ساری با یادآوری از یاد و نام شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما الان باید با داعش و تکفیری‌ها در کرمانشاه می‎جنگیدیم.

وی با اعلام اینکه برای توسعه فعالیت‌های شهری نیاز به تعامل است، افزود: رشد و توسعه، مدنظر نمایندگان مجلس این دو شهرستان است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره ورود فرمانداری ساری در مبحث رد صلاحیت‌ها، تصریح کرد: فرماندار ساری انسان توانمندی است که بعید می‌دانم از جایگاه رفیع فرمانداری در این بخش استفاده کند.

این مسؤول اضافه کرد: طرح مسئله ورود به مباحث انتخابات شورا زود است، از طرفی روال تأیید و رد صلاحیت‌ها مبانی قانونی دارد.

دامادی درباره مشکلات کمبود آب آشامیدنی در شهرستان ساری، گفت: این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود و بنا بود به حجم آب شرب این شهرستان اضافه شود.

وی با اعلام اینکه مدیریت آب در مازندران باید نیازمندی‌های مرکز استان را تأمین کند، افزود: مدیریت آب باید خودش را به مقایس امروزی برساند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شهرداری‌ها در خدمات‌رسانی به مردم، اظهار کرد: وقتی همه خدمات توسط شهرداری به مردم ارائه می‎شود، دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در اختیار شهرداری باشند.

این مسؤول ادامه داد: افزایش مالیات پرداختی به واحدهای ورزشی پیگیری می‎شود.

دامادی در پایان قول رسیدگی به مشکلاتی که آب منطقه‌ای برای فاز دوم پارک ملل ساری ایجاد کرد، را داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار